קריסטלים

מי הריץ נורטון על הקריסטל שלי?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גילה בויום
הקריסטל הוא כמו דיסק קשיח: כדי להתאים אותו למשתמש, יש לנקות ו"לתכנת" אותו מחדש. אין צורך בתוכנה או חומרה – כל שצריך הוא מים, מלח, וצ'אקרה אחת במצח.

לכל אחד מהקריסטלים יש מאפיינים ידועים ואנרגיות המשפיעות על תחומי החיים השונים. כדי שהקריסטל יוכל לעזור לנו להצליח במטרה שלשמה אנו משתמשים בו, אנו צריכים להטמיע בו תכונות אנרגטיות מתוכנו. זה נשמע מעט מנותק מהמציאות, אך הקריסטלים ידועים מזה מאות ואף אלפי שנים כאוגרי אנרגיה ומשפיעים על חיי הנעזרים בהם באופן משמעותי. מטפלים רבים משתמשים כיום בקריסטלים לריפוי כאבים, שיפור הבטחון העצמי, חיזוק המודעות ובעיות רגשיות שונות.


קריסטלים "זוכרים" מידע ואוגרים אנרגיות. טכניקות של מדיטציה וריכוז משרות על הקריסטלים את ההשפעות אותן אנו רוצים להשיג מהם. הקריסטל משפיע עלינו כאשר אנו אוחזים בו או נמצאים בקרבתו. השפעת הקריסטלים מתחזקת לאין שיעור כאשר אנו עונדים אותם על גופנו. הקריסטל משדר את האנרגיה שבו לסביבה, והיא מגיבה בהתאם. למשל, ענידת תליון הרוז קוורץ (המיועד לחיזוק אהבה וקירוב אהבה) באופן בו הוא גלוי לסביבה, מראה על הכרה פנימית, מודעות עצמית ורצון להתמודד עם דילמה או בעיה מסוימת. ידוע שעצם ההכרה בנושא מביאה להתמודדות עמו, והתמודדות, ברוב המקרים, מביאה להצלחה ולפתרון הבעיה.

לפני השימוש בקריסטלים, חשוב "לתכנת" אותם למטרותינו. כדי "לתכנת" אבן מחדש, עלינו קודם כל לנקותה באופן יסודי. תהליך הניקוי היסודי מנטרל תכנות קודם ומטהר את האנרגיות שדבקו בו. 
כדי לנקות קריסטל, יש לטבול אותו במלח ים (מומלץ) או במלח שולחן יבש לחלוטין למשך יממה שלמה, להוציאו מהמלח, לשטוף אותו היטב במי ברז זורמים ולהניחו בשמש למשך מספר שעות.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

 

לאחר שהקריסטל נקי, נאחז אותו וניכנס למצב של הרפיה בתהליך מדיטטיבי. במצב ההרפיה, עליכם לדמות לעצמכם את המטרה, או התחושה, או המצב אותו תרצו להשיג באמצעות קריסטל זה. בשלב מסוים, יש לפקוח את העיניים תוך שאתם מרוכזים בעצמכם, להחזיק את הקריסטל באזור צ'אקרת העין השלישית (הנקודה במצח, בין שתי הגבות) ולהתרכז בו. הקרינו אליו את התמונה שראיתם בדמיונכם. עשו זאת למשך מספר דקות. במידה ואתם לבד, תוכלו לומר את רצונכם בקול רם, מאחר שהקריסטלים רגישים לויברציות קוליות.

הרעיון שמאחורי תכנות הקריסטל הוא, שאנחנו "אומרים לו מה אנחנו רוצים מעצמנו", והוא מכוון אותנו לכיוון זה. הקריסטל שולח בחזרה את הויברציות "שתוכנתו" לתוכו לכל תאי הגוף, וזה שומר על מצב מאוזן. בכל אשר נהיה, הוא ימשיך להזכיר לנו, שהמטרה העיקרית שלנו היא לא לסטות ולא ללכת לאיבוד, בבלבול של חיי היומיום.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום


מאמרים קשורים

Back to top button