קריסטלים

בחירת קריסטל לפי אמונה או משיכה?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שני תודר
אנשים רבים אשר טרם התנסו בעבודה עם אבנים או שלא נתקלו במקרה בו האבן סייעה, סבורים שמדובר באמונה בלבד.

אמונה או משיכה
אין ספק שהאמונה חשובה שכן אמונה תמיד מסייעת לכל דבר. אדם אשר מאמין ויודע שיבריא מהר, יבריא הרבה יותר מהר מזה הפסימי אשר סבור ובטוח שיהיה חולה זמן רב. האמונה באבן אם כן תסייע ותזרז את עבודתה והשפעתה של האבן. עם זאת, לאחר ניסיון כה רב סבורני שלא מדובר באמונה בלבד. ניתן להיווכח בכך, היות ולאבנים השפעה על תינוקות ובעלי חיים שאמנם מודעים לקיומה של האבן אך קרוב לוודאי שאינם עסוקים במחשבות על אופן השפעתה. האבנים השפיעו בצורה חיובית על אנשים אשר קיבלנו את האבן כמוצר דקורטיבי ולא סיפרו להם שהיא אמורה לסייע להם לדבר מה, כמו כן אנשים אשר לא ידעו מה המטרה או התפקיד של האבן אשר בידיהם סיפרו על השפעתה של האבן – השפעה שאכן התאימה להגדרת התכונות של אותה האבן (ב"סוד הקריטלים" מספר דוגמאות להשפעתן המדהימה של האבנים).

ניסיון מעניין נעשה כאשר מים בהם הונחו אבני קוורץ קודם לכן ניתנו כמי שתייה לכלבים. לאחר כשבוע של שתיית מי קוורץ, סרבו לגעת במים "רגילים". במקרה של כלבים מובן שאין עניין של אמונה.


למרות שהשפעתה של האבן אינה תלויה באמונה בה בלבד, כאשר אנו רוכשים או מקבלים אבן כדאי לדעת שלאבן תהיה השפעה חיובית. גם במקרה בו הינך מעוניין לסייע לחבר שאינו מקבל דברים אלו, בחר עבורו קריסטל, דע שהקריסטל יסייע לו והנח אותו בקרבה אליו או הענק  לו את האבן כמוצר דקורטיבי.

בחירת האבן
הדרך הנכונה והטובה ביותר לבחור אבנים היא האינטואיציה. המשיכה לאבן יכולה להיות לצבעה, לצורתה, לתחושה שהיא מעניקה או כל דבר אחר המייחד אותה בעיניך. תן לחלק הטהור שלך לבחור את הקריסטל. תן לקריסטל לבחור אותך.
בכניסתך לחנות אבנים אני ממליצה להסתובב, להתבונן, לחוש….לגעת ולהרים את האבנים ש"קוראות" לך. בבחירת אבן, כדאי להחזיקה ולמששה. יש לבחור אבן שהינך נמשך אליה, שאתה רוצה לגעת בה. כאשר אתה מרים קריסטל מסוים הוא פועל בהרמוניה עמך – לכן הנך מסוגל להעדיף ולבחור דווקא קריסטל זה או אחר. החזק את האבן בצורה חופשית. שים לב לתחושות, חפש את הקריסטל שיתאים לך, לאנרגיות שלך. ייתכן ותמצא עצמך עומד מול מגוון עצום של אבנים ולמרות כוונתך לרכוש אחת תגלה שאף אחת אינה מושכת אותך. בשובך  לאותו מקום הינך עלול לגלות מספר אבנים שהינך נמשך אליהן, אבנים שבפעם הקודמת לא הבחנת בהם למרות שהיו שם. יש ימים שבהם "לא הולך", סמוך על האינטואיציה, אם אינך חש משיכה לאף אבן, וותר על הקניה באותו היום ודחה אותה לפעם אחרת.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

ככל שאני צוברת יותר ניסיון בעבודה עם אבנים ואנשים, כך אני מגלה את חשיבותה העצומה של הבחירה האינטואיטיבית. בחירה זו חשובה משתי סיבות עיקריות. ראשית, כאשר אדם בוחר אבן בצורה אינטואיטיבית, הוא בוחר את האבן שהכי מתאימה לו, את זו שקשורה למקור הבעיה או המטרה. כאשר אנו מחפשים אבן במטרה לפתור בעיה של כאבי ראש למשל, לא תמיד אנו יודעים ממה באמת נובעים אותם כאבי הראש שיכולים להיות קשורים ללחץ, בעיה בעיניים, בשיניים, בסינוסים או בעיה אחרת הגורמת לכאבים. הבחירה האינטואיטיבית תוביל אותנו בד"כ לאבן שתסייע בפתרון מקור הבעיה. שנית, קיימת חשיבות להשקעה האנרגטית בבחירת האבן.


היות ואנשים שונים זה מזה, (האופי, המצב המנטלי, נפשי ופיזי אינם זהים אצל שני אנשים), לאנשים שונים תסייענה אבנים שונות לאותה הבעיה או המטרה. חוסר בזוגיות למשל יכול להיות קשור לביישנות, לבעיה בתקשורת, לטראומה רגשית, לדימוי עצמי נמוך, לתחושה של "לא מגיע לי" בתת המודע ועוד. לכן,  בכדי למצוא זוגיות או לשמור עליה, לא לכל אחד תתאמנה האבנים ה"קלאסיות" המומלצות למטרה זו. נכון שהרוזקוורץ היא אבן האהבה והמונסטון שומרת על זוגיות אבל, כאשר החוסר בזוגיות או בעיה בזוגיות קיימת קשורה לתקשורת למשל, אז הרוזקוורץ או המונסטון לא תסייענה ומכאן, החשיבות של בחירה אינטואיטבית. אדם יכול לקחת את הרוזקוורץ כיוון שסיפרו לו שהיא קשורה לאהבה אבל לצידה יבחר אינטואיטיבית באבן נוספת שדווקא היא זו ש"תעשה את העבודה". לכן, בבחירת אבן,  =מומלץ להרגע, להשתחרר ולבחור באבן שאותה הכי רוצים להרים.

בנוסף לבחירה האינטואיטיבית, ניתן כמובן, לבחור אבן המיועדת למטרה מסוימת, אם כי גם אז, חשוב כי האבן "תדבר" אליך. ניתן להיוועץ לגבי אבן המומלצת לאותה מטרה. כדאי לשים לב שבהזכירכם את המטרה, תומלצנה מספר אבנים שונות ואתם תבחרו ביניהן. לכל בעיה או מטרה, ישנן מספר אבנים ולכן, לא מומלץ לבחור במה שהמוכר בחנות אמר – תנו לעצמכם לעשות את העבודה. בחרו לבד – גם אם הבחירה היא בין שניים או מספר אבנים שבהם הומלץ להתמקד.


מאמרים קשורים

Back to top button