משמעות השם

פירוש השם מיכל

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/ מקור השם: בתו הצעירה של שאול המלך מאשתו אחינועם, אשתו הראשונה של דוד המלך (ש"א י"ד מט, י"חכ).

יסודות הטבע בשם: מ- מים י- אדמה כ- אש ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: מ' ערך גימטרי:40.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 12- התלוי (the hanged man).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקושר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:

ארבעת יסודות הטבע פועלים במשולב עם אדם זה אך השפעתו של יסוד המים מתחזקת נוכח המפגש עם נפטון אל הים. נפטון מסמל מצד אחד, את העמקות, ומצד שני, את געשם ההרסני והמסוכן של הזרמים התת קרקעיים המבעבעים במצולות עולם הרגשות. בהשפעתו יסוד המים בשם, אדם זה חווה את יכולת הנסתר האינטואיציה המאוד עמוקה וההרגשה של יכולת להיכנס למעמקי הנסתר של עולם הרגשות. יש לו יכולת לשאוב ממקור הרגשות המתבטאת בעומק, ברכות, במקור  היצירתיות ובתעצומות נפש.

האות מ' מסמלת את יסוד המים- מצד אחד שואף לקבל ומצד שני להרוות ולהחיות. טיפוס זה הוא בעל גמישות והסתגלות למצבים כמו המים המקבלים את צורת הכלי אליו הם מוחדרים. כמים, הוא עשוי להיות שלו ורגוע כלפי חוץ אבל בפנים, מתחת לפני השטח, רוחש ומלא פעילות חיובית או שלילית.בעל מטייה למצבי רוח משתנים. בקלף, פניי התלוי אינן משקפות כאב, וסבל, הוא קורן ומוקף בהילה זוהרת. זהו הקדוש המעונה המקריב עצמו למען אידיאלים נעלים. באדם זה מפעפע הצורך לוותר למען הזולת, הנכונות להקרבה עצמית, הזדהות עם הזולת ורחמים. עדינותו קורנת מבפנים.

בהשפעת יסוד האוויר בשם והאות הדומיננטית, חיי הרוח הם חלק ממנו ויש לו אינטואיציה מדהימה. זהו אדם נעים, נוח ומקובל בחברה. אהוב וחברתי מאוד. יסוד האש מעורר באדם זה את החום והלבביות, את היצריות והמניות, את המרץ, האנרגיה היצירתית והתנופה קדימה. הוא אינו מתלהב מזוגיות כובלת מעדיף את האהבה שאינה תלויה בדבר. אדם זה זקוק לחיזוקים, חום, רוך ואהבה. בשילוב השפעתו של המס' הנומרולוגי הוא ניחן באישיות בעלת עוצמה, בכושר החלטה וכוח רצון, נחישות ואומץ.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button