משמעות השם

פירוש השם יובל

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: אפיק מים, פלג מוליך מימיו "ועל יובל ישלח שורשיו" (ירמ' י"ז ח).

יסודות הטבע בשם: י-אדמה ו- אדמה  ב- אדמה  ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב:
 אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

שלוש מאותיות השם מקושרות ליסוד האדמה כמו גם המזל המקושר לאות הדומיננטית (מזל בתולה נשלט ע"י יסוד האדמה). לאדם זה היכולת להשתמש בידע ולהוציאו אל הפועל בצורה יעילה ונכונה. יש בו היכולת להפיק מנתוני יסוד גולמיים מוצר גמור ומושלם. הוא מעמיד עצמו לשירות הזולת ומאפשר תקשורת ובניה חדשה עם הזולת והחברה הסובבת. בהשפעת מזל בתולה ויסוד האוויר הוא נע בין החומר לרוח אך נטייתו לחומר, לחומרנות, לארציות גבוהה פי כמה מונים מנטייתו לרוח.

יש לו את הרצון לחקור את כל תופעות החומר כדי להבין כיצד פועלת בתוכם הרוח וכיצד היא מעניקה להם חיים. הוא בעל יכולת ניתוח הנעשית בקפדנות, פרט אחר פרט, בסבלנות רבה, בשליטה מלאה, בנחישות ובערנות. האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות, מסמלת את המטאפיסי – העל אנושי ומרמזת לכך שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות, מעבר למקום, לזמן, לחומר ולמרחב – אין צורך בדברים ראוותניים, יש לנקוט  דרך של צניעות וענווה. אדם זה יממש את משאלתו להיות ברור וקרוב לעצמו בעזרת פשטות, בהירות, ענווה, צניעות ורצון עמוק להתמזג עם הנשגב. הוא בעל כשרון אבחנה מופלא וביכולתו לרדת לפרטי פרטים דבר שלעיתים מונע ממנו להגיע לראיה כוללת. הוא אמין מאוד, אפשר לסמוך שהידע אליו הגיע, הוא תוצר של בחינה מעמיקה ויסודית. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא זקוק לשקט והתבודדות כנזיר בקלף.

הקלף מרמז כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד  האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות. בנוסף, מסמלת האות י' גם הארה רוחנית והתקרבות רוחנית. בהקשר לקלף, לעיתים בשל השאיפה להגיע להארה פנימית גוברת הנטייה להתבודדות באופן קבוע וכתוצאה מכך עשוי אדם זה לחוות קושי להשתלב בחברה והידע וההארה אליהם הגיע אינם מופצים לסביבה. זהו אדם משפחתי, אוהב יציבות, קשור מאוד לילדיו ולבן זוגו, יציב מאוד בקשר זוגי, אך בהיעדר יסוד המים, הקשר הרגשי שלו מבוסס על חומרנות ומעשיות. זהו אדם נעים, נוח ומקובל בחברה. הוא אהוב וחברותי אך לא מחובר אל עצמו ואל הסובבים אותו דרך הלב.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button