משמעות השם

פירוש השם טלי

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: הטיית שייכות ללשון 'טל'.

יסודות הטבע בשם: ט-אש  ל- אוויר  י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ט' ערך גימטרי:9.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט: מס' 8- העוז (strength).

משמעות אסטרולוגית: מזל אריה.

צבע מקושר למזל: כתום.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: קרנילאין, סיטרין, ג'אספר, גארנט.


תכונות וכישורים:

בהשפעת המספר הנומרולוגי, הוא טיפוס מסודר ומאורגן, מחשיב מאוד ערכים כגון: משמעת, עקביות, דבקות במטרה, חריצות ומעשיות אך יחד עם זאת, מאפשר לאש שבו לבעור, לשגשג ולאפשר לו להפיק הנאה מכל מצב, מכל אדם. הוא מתפעל פחות מרעיונות פילוסופיים מופשטים ומחשיב יותר ערכים חומריים.יש בו מידה רבה של עקשנות ונכונות מועטה לחוות שינויים והתנסויות ספונטאניות.

בהשפעת האות הדומיננטית, האש ומזל אריה, זהו אדם חיוני ובעל שמחת חיים, מלא חום ואהבה, גאווה ואופטימיות. יש בו מידה רבה של אומץ, בטחון עצמי, סמכותיות והוכחות מלאה. הוא ישמור על פרטיותו ועל מרחק בינו לבין סביבתו, יתחבר רק עם מי שנתפס בעיניו כשווה לו. נוטה לא לשתף אחרים בענייניו הפרטיים ובוודאי שלא בבעיותיו אך יודע לפתור בעיותיו בעצמו. הוא יעשה הכול למען שלום הבית מאחר ושקט והרמוניה חשובים לו מאוד. יש לו כישורים יצירתיים מפותחים כמו גם כישורים לחינוך והוראה. הוא יתגלה כהחלטי, תקיף יציב ומהימן, כאחד שבדרך כלל אינו ניתן להשפעה.

האות ט' בקצה העליון של צידה הימני מוטה כלפי פנים- בענווה. האות מציינת את האדם העניו, המצטנע. מעיד על היות האדם מצטנע ורוחש כבוד לזולת, זה המגיע לו מעצם היותו אדם. הקלף מצביע על יכולת לרכוש הישגים הודות לתוקפנות מסוימת, אגרסיביות המעניקה אושר, שליטה ביצרם השונים ודחיפתם קדימה כדי להגיע למטרות נעלות. זהו אדם חזק השולט במעשיו וביצריו, בעל דמות של מנהיג. אדם השואף לרוב להיות במרכז העניינים. להיות תמיד בראש כאשר כל תשומת הלב עליו, זוהי גם חולשתו. כשאינו מקבל תשומת לב נוטה הוא להיעלב להפוך לתוקפני- ביטוי לייצר החייתי, להיות האדם נשלט על ידי תאוותיו. לאדם זה נטייה לביקורת שלילית, נטייה לראות את הצדדים האפלים של החיים ולהמעיט בתשומת לה להיבטים היפים של החיים.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button