משמעות השם

פירוש השם גיא

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש מקור השם: בקעה, עמק, שפלה או הגיא בירושלים שהוא הערוץ העמוק מערבית לחומת עיר דוד (דב' ג' מז).

יסודות הטבע בשם: ג- אש י- אדמה א- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ג'  ערך גימטרי: 3.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 2 – הכוהנת הגדולה (The High Priestess).

משמעות אסטרולוגית: כוכב ירח.

צבע מקושר לכוכב: לבן, כסף.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: מונסטון, קרניליאן, אופל ורובי.


תכונות וכישורים:

האות הדומיננטית, יסוד האוויר והמס' הנומרולוגי גורמים לאדם זה להיות איש של תנועה וחופש. הוא מעדיף את החיים מחוץ למסגרות ולמחויבות לוחצת. זהו אדם חכם, בעל חשיבה קולחת ויצירתית אשר נכון לתת מעצותיו לכל דורש. כאוויר, הוא זקוק למרחב, אוהב טיולים, הרפתקאות ואתגרים לא אוהב יציבות וזקוק לשינויים. הוא אוהב לקרוא, תר אחר ידע  עיוני ובעל כישורים תקשורתיים נפלאים: הן בכתב והן בעל פה.

יסוד האש והמס' הנומרולוגי מאפשרים לו את הקלילות, העליזות, אופטימיות כמעט עיוורת, ידידותיות ולבביות. יש והוא נוטה לכעוס מהר אך מתרצה ונרגע באותה המהירות, נוטה לחום מזג ולהתפרצויות זעם. היעדר יסוד המים שליטו של עולם הרגשות מפוצה על ידי שליטתו של כוכב הירח המסמל את הנשמה, את הרגישות ואת הגשמת האני. זהו אדם בעל נפש חיה הקשורה לעולם החי והצומח, למין, ליצירה, לנשמה ולאומנות. באדם זה מפעפע יצר ההרפתקנות והמשיכה לבלתי נודע, יכולות להגיע להתרוממות רוח ולשיכרון חושים.

הירח מבטא את שקיעת הרוח בתוך עולם החומר. בהשפעתו לאדם זה עשויה להיות נטייה לעצב, בדידות, לחיפוש בלתי פוסק ולקיום חשבון הנפש. הקלף מספר על היות הכוהנת הגדולה מסוגלת ללמוד ולאגור כוחות רוחניים לעומק ולהשתמש בהם להבנה, לימוד ובחינה של הדברים. היא מאזנת בין הכוח הגברי הפעיל לכוח הנשי הסביל, באמצעות כוחה המיני המשמש לחיבור בין הגבר לאישה ולשם יצירת שלמות גופנית ורוחנית כאחד.

האות ג' מסמלת את הגמל שהוא ספינה המדבר. כגמל שהליכתו מאופיינת בהתנדנדות מצד לצד כך עשוי אדם זה להתנהל בין הכוח הימני האקטיבי לכוח השמאלי הפאסיבי תוך שהוא מפעיל את המיניות והאינטואיציות הנשיות שלו להשגת איזון, שלמות, הרמוניה ומענה על הצורך בסיפוק מיני כחלק מהתחברות עמוקה בין המינים. יסוד האש בשם מגביר את תאוותו ויצריו, את מיניותו וחושניותו של אדם זה. הוא מכיר בקיומם של ערכים חומריים אך אלה נתפסים בעיניו ככלי שרת למימוש הנאותיו. בהשפעת הירח והמים זהו אדם רגיש מאוד הזקוק לחיזוקים של אהבה, חום ורוך.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button