משמעות השם

פירוש השם ימית

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: עיוות המילה 'ים' להטיה נקבית.

יסודות הטבע בשם: י- אדמה מ- מים י- אדמה ת- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

האדמה והמים מייצגים את היסודות הנקביים והפסיביים. בהשפעת האדמה,לאדם זה היכולת לחוש באופן אובייקטיבי, היכולת לקלוט הן נתונים מוחשיים והן את המציאות, באופן ישיר. הוא ניחן ביכולת להבחין בין ערכים שונים וביכולת להבדיל בין כמות לאיכות. בשילוב השפעת הבתולה, יתגלה כאדם בעל כושר ניתוח מעולה, הנעשה בקפדנות ובדייקנות, לפרטי פרטים. מסוגל הוא לתרגם מונחים מופשטים לערכים חומריים ובכך להוציא מן הכוח אל הפועל.

האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. אדם זה ניכר בצניעותו, ענוותו, סבלנותו וערנותו. מפעמת בו השאיפה לשלמות והרצון הפנימי להיות ברור וקרוב לעצמו. בנוסף לאמור לעיל, מסמלת האות י' הארה והתקרבות רוחנית ומחזקת את נטייתו של אדם זה לחקור את תופעות החומר כדי להבין כיצד מפיחה בהם הרוח חיים.לרוב, יתגלה כאדם הנע בין החומר לרוח, בעל הכרת המהות פנימית של האדם, הנוטה להעמיד את החומר תחת בקרת השכל. שאיפתו להבנה ושלמות גורמת לו להתעמקות בפרטים ולבחינת הדברים לעומקם בטרם ייגש לביצועם. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא נזקק לשקט ולהתבודדות. מחד, ככל שימשיך לחקור ולהעמיק, יחכים ויתפח את היכולת להתרכז בעיקר ולהתעלם מהתפל. מאידך ההתבודדות עשויה להיות מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עם המציאות.

בהשפעת המים, במבנה הזוגי, אדם זה אהוב ונאמן בביתו, נכון להתמסרות כמעט מוחלטת לבן הזוג, זקוק למידה רבה של אהבה, חום ותמיכה מבן הזוג אך יודע להעניק זאת בחזרה, חושני ומיני. במגעו עם הסביבה, ינסה לרצות את האחרים, נכון להעמיד עצמו לשירות הזולת וקשור לתחומי העזרה והסיוע, בעיקר לאלה הקשורים לגוף הפיסי. יש לאדם זה היכולת לקלוט את פרטי הפרטים של פרויקטים או משימות אך לעיתים בא הדבר על חשבון הראייה המערכתית. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בביקורתיות יתר (ואף בביקורת שלילית), בייחוס תשומת לב מועטה מידי ליופיים של החיים, באיטיות ובהיעדר תנופת פעולה ואנרגיית עשייה. על היעדר יסוד האש מהשם, מפצה באופן חלקי המספר הנומרולוגי. בהשפעתו, לאדם זה מידה של דינאמיות, דרמטיות, ביטחון עצמי, כושר החלטה, כוח רצון, אומץ לב וכריזמה. בחברה יתגלה כאדם אהוב מאוד, מתאים עצמו למסגרת ומבקש שלא לצאת דופן.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button