משמעות השם

פירוש השם לילך

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שיח נוי נשיר שפרחיו סגולים וריחניים.

יסודות הטבע בשם: ל- אוויר  י- אדמה  ל- אוויר  ך- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ל'  ערך גימטרי: 30.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 11- צדק ( Justice ).

משמעות אסטרולוגית: מזל מאזניים.

צבע מקשר לכוכב: ירוק תכלכל.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: ג'ייד, רוזקוורץ, ספיר, טורמלין.


תכונות וכישורים:

בהשפעתו הדומיננטית של יסוד האוויר ומזל מאזניים, אדם זה מאופיין בנטייתו לעולם הרוח, הלימודים, הפילוסופיה והמחשבה. כישורים אינטלקטואלים מפותחים מאוד, שכל ישר, הגיון צרוף, רעיונות מופשטים, אמונה בערכים אידיאליסטיים- כל אלה מאפיינים את התנהלותו המנטאלית. אותיות האות ל' נגזרות מהשורש ל.מ.ד- מעיד על יכולת למידה: קליטה של דברים חדשים והפנמה שלהם וכן כשרון למידה שכלית. האות מציינת לימוד והבנה.

הקלף מלמד על איזון, צדק, הרמוניה, איזון עם בן הזוג , חיי זוגיות מאוזניים. החרב של הקלף מאיימת על ראשם של אלו שלא יעשו את השיקול הנכון כתוצאה מאי למידה או אי הבנה של נושא. בחייו יחפש אחר היופי, השקט, ההרמוניה ביחסי אנוש ושיתוף הפעולה. יש בו נכונות להילחם למען האמת ופתיחות להתנסות בנקרה בדרכו ובלבד שלא תסכן את בטחונו ומסגרתו. גישור ופישור הם מאבני היסוד של אישיותו ויתגלה הוא כמומחה בהשכנת שלום בין כוחות מנוגדים. יש בו יכולת להקשיב, להבין ולא לשפוט את האחר. כאוויר המשתנה ונע במהירות, הוא יחווה לא אחת ספקות, סתירות והתלבטויות אשר יגרמו לו לרצות דבר והיפוכו.

זהו אדם שקול ומדוד, לא שתלטן המוכן לקבל אמיתות שונות ולא אחת בלבד. יש ויתגלה בו קושי לקבל החלטות. באדם זה מפעמות תאוות ויצרים אך מיניותו אינה רבה. יש ויימצא כעקשן ומעט לא יציב. בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא ניחן בנדיבות וטוב לב, בנפש עליזה ואופטימיות. זהו טיפוס נוטה להקיף עצמו באנשי מעשה היודעים כיצד יש לחגוג את החיים, שואף לאתגרים ומעדיף " ציפור אחת ביחד" מאשר "שתיים על העץ". אדם זה נתפס כאדם סמכותי בחברה, שאפשר לסמוך עליו, ישר ואנרגטי.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button