משמעות השם

פירוש השם מור

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: מין שרף ריחני שהופק מעצים הגדלים בחצי האי ערב, שימש בושם יקר וקטורת "מקטרת מור ולבונה" (שה"ש ה' ה).

יסודות הטבע בשם: מ- מים ו- אדמה  ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: מ' ערך גימטרי: 40.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 12- התלוי (the hanged man).

משמעות אסטרולוגית: יסוד המים, כוכב נפטון.

צבע מקושר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:

על היעדר יסוד האש בשם, מפצה המספר הנומרולוגי  המזוהה עם מזל קשת, הוא בן למשפחת מזלות האש. האות מ' מסמלת את יסוד המים: מצד אחד שואף לקבל ומצד שני להרוות ולהחיות. בקלף התלוי, פנוי אינן משקפות כאב וסבל. הוא קורן ומוקף בהילה זוהרת. זהו הקדוש המעונה המקריב עצמו למען אידיאלים נעלים.

בהשפעת המים, האות הדומיננטית והקלף, זהו אדם הנכון לקרבה עצמית, בעל צורך לוותר למען הזולת. שופע ורוצה לתת ולעזור, אך דרך פעולתו אינה בהכרח נראית לעין כי אם בהסתר, מתחת לפני השטח. כ –  "מים שקטים חודרים עמוק", העשייה והעזרה נעשים בשקט ובצניעות מתוך רצון לעזור ולהועיל גם לאחרים ולא מתוך רצון להצלחה עצמית בלבד. זהו אדם בעל אינטואיציה חזקה, יכולת נדירה לחוש ולהזדהות עם הזולת. מסור ומתמסר בכל ענייניו, נאמן וישר.

בהשפעת נפטון, הוא מחונן בנועם הליכות, בטוב לב, בנדיבות ונטייה לחיות בהרמוניה עם סביבתו. יש לו היכולת להתגמש ולהסתגל למצבים שונים כמו המים, המקבלים את צורת הכלי אליו הם מוחדרים. כמים, עשוי הוא להיות שלוו ורגוע כלפי חוץ אבל בפנים, מתחת לפני השטח, רוחש ומלא פעילות חיובית או שלילית. בהשפעת המספר הנומרולוגי זהו אדם רחב אופקים, אופטימי ובעל בטחון עצמי. הוא ניחן ביכולת להתבונן על החיים בראיה רחבה, ניחן ביכולת לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למונחים מעשיים. בעל אינטליגנציה גבוהה, כשרון להדרכה ולהוראה וכישורי  יצירתיים יוצאי דופן, המבקשים למצוא את דרכם אל החוץ.

ביחסיו עם בני המין השני זקוק לגירויים שכליים קודם שיפנה לכיבושים פיסיים וגשמיים אולם משבחר בבן זוגו, יתגלה כיציב בקשר הזוגי, כאדם משפחתי הקשור באהבה רבה לילדיו ולבן זוגו. את ילדיו ישאף לחנך באווירה פתוחה וליבראלית. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר בחוסר מנוחה, בקושי לזהות את רצונותיו, באי יציבות, בלבול ובנטייה לרחף ולא להיות כאן ועכשיו. היעדר השפעה של יסוד האש מעורר בו נטייה לפאסיביות ולאיטיות בתגובה ובביצוע. החוג החברתי החביב עליו יהא מורכב על פי רוב, מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואליים.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button