משמעות השם

פירוש השם עידית

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: אדמה טובה, קרקע משובחת, הכי טוב שיש, המוצלחת ביותר.

יסודות הטבע בשם: ע- אדמה י- אדמה ד- אש י- אדמה ת- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקושר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט,, אובסידיאן, סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

לאדם זה השפעה מובהקת של יסוד האדמה ולפיכך נטייה לעולם הגשמי והיצרי. יחד עם זאת, בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא ניחן בתכונות מיסטיות חזקות אשר יש וימתנו את קשרו האיתן לעולם החומר. ביסודו, זהו אדם שורשי ומעשי, עם שתי רגליים על הקרקע, מבורך בכל הקשור בעולם העבודה. הוא ניחן בכושר ניתוח מעולה, כושר אבחנה מופלא, יכולת להוציא מן הכוח אל הפועל ולהפוך נתוני יסוד גולמיים למכלול מוגמר.

זהו אדם הנע בין החומר לרוח. יש לו יכולת לרדת לפרטי פרטים, לא תמיד יש לו את הראיה הכוללת. הוא בעל ידע עמוק, בעל נטייה לבחינה לעומק של הדברים ורק לאחר מכן ייגש לבצעם. בגלל שמזל בתולה נשלט על ידי יסוד האדמה אפשר לסמוך עליו שהידע הגיע מבחינה מעמיקה ויסודית.  הבעיה נובעת מכך שלעיתים  על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא נזקק לשקט והתבודדות. הקלף מלמד שהבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו.

הקלף מתאר מצבים של הפסקה, מנוחה, בחינה ושקילה מחדש של מצב לשם הבנה והארה פנימית. מדגיש את היכולת להתרכז בעיקר ולהתעלם מהתפל ומרמז כי חכמתו של האדם נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות. יחד עם זאת, ההתבודדות עשויה להיות מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עם המציאות. רצון לחקור את כל תופעות החומר כיצד להתמזג עם הנעלה, שאיפה להיות קרוב וברור לעצמו ויכולת להטיל ספק אף בעצמו. בצד זה, טבועה בו ביקורתיות חדה אשר מחד עשויה לתרום לו להתפתחותו וצמיחתו ומאידך, בלא תשומת לב יתרה, עשויה לשמש כלי להרס החיבור עם הזולת. יש בו באדם זה סובלנות, נחישות, שליטה, פשטות ובהירות.

האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. בנוסף, מסמלת האות י' את המטאפיסי ומרמזת לכך שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות, מעבר למקום, לזמן, לחומר ולמרחב- אין צורך בדברים ראוותנים, יש לנקוט דרך של צניעות וענווה. אל עניין הזוגיות יתייחס אדם זה ברצינות ובכובד ראש אך אין ל"חשוד" בו בשמרנות יתירה. יש בו מידה רבה של תאווה אך מידה מועטה של מיניות, בן זוג תומך ועוזר, מבקש את המסגרת הביתית. נוטה לבדוק ולבחון את בן הזוג כל הזמן כמו גם למתוח ביקורת. הפרטים הקטנים אינם נסתרים מעיניו. חולשתו מתבטאת בעיקר ברגשות שליליים, נטייה להתפרצויות בלתי נשלטות וכעס אצור. מומלץ לו לעבוד על התמרת כעסיו לרגשות לא מזיקים.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button