משמעות השם

פירוש השם פנינה

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: אבן חן, אחת מנשי אלקנה, רבת בנים ובנות, שהייתה צרתה של חנה העקרה – אהובת אלקנה (ש"א א' ב' וד').

יסודות הטבע בשם: פ- אדמה/אוויר  נ- מים  י- אדמה  נ- מים  ה- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס' 13 – מוות (Death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבע מקשר לכוכב: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

שתיים מאותיות השם נשלטות ע"י יסוד המים כמו גם מזל עקרב השייך למשפחת המים. אלמנט המים מסמל את הזורם: את האינסטינקטים, את הרגשות ואת עולם הנפש. לאדם זה רגישות ופגיעות, צורך חזק בחיזוקים, תשומת לב, חום, רוך, אהבה. טיפוס זה יכול להכיל ולהזדהות באופן עמוק עם זולתו, אוהב לעזור לזולת בכל דרך אפשרית. הוא בעל אינטואיציה טובה, כוח פנימי חזק ונטייה למצבי רוח משתנים.

כמים, בזרמתו השקטה וה"נכונה" הוא זוכה לחיים שלווים, מאוזנים ורגועים אולם התפרצויות, התגעשויות ומעצורים יכולים לערער את האיזון ולעיתים להסב לו קושי עצום. זהו אדם אמיץ, אינטואיטיבי אשר אינו בורח מקשיים וסכנות, נהפוך הוא, המכשולים מחלישים אותו ומציבים לו אתגר. בהשפעת האוויר והעקרב מחשבתו זריזה, קרה ומאופקת, אולם עצמת רגשותיו, היא המעניקה לו תחושה של חיים.

פירוש המילה נון בארמית הוא דג לכן האות מייצגת פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. בשילוב עם השפעת יסוד האש, אדם זה מיני מאוד, אוהב מין ולמין יש חלק חשוב בחייו לטוב או לרע. הדג הוא גם סמל המיסטיקה בגלל שהוא חי במים שהם סמל של פנימיות ורוחניות. האות מסמלת רוחניות ומיסטיקה. לזרעי המיסטיקה והרוחניות הזרועים אצלו בהוויה יש קושי לנבוט בהשפעת יסוד האדמה, המקרקע אותו ומחבר אותו אל החומר והחומרניות. בהשפעת יסוד זה אדם זה בורך במעשיות, כושר התמדה ועקביות תוך שהוא הולך לאט אבל בטוח בדרכו ובעשייתו. בהשפעת המס' הנומרולוגי  הוא ניחן בטביעת עין חדה ליופי, אמנות ואסתטיקה. יש בו שלווה פנימית ונטייה להרמוניה. באופיו משתלבים מגוון העולמות: ארציות וחומרנות, יופי, רוחניות, לימודים אהבה ורגש.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button