משמעות השם

פירוש השם שי

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: נדבה, מתנה, מנחה "יובל שי לה' צבאות" (ישע' י"ח ז).

יסודות הטבע בשם: ש- אש/מים  י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ש'  ערך גימטרי: 300.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט: מס'  20- יום הדין (Judgment).

משמעות אסטרולוגית: יסוד האש, כוכב פלוטו.

צבע מקשר לכוכב: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

את מופעו של יסוד האדמה בשם מחזק המספר הנומרולוגי ואילו את מופעו של יסוד האש מחזק כוכב פלוטו. בכך, לשני יסודות אלה השפעה מהותית על עיצוב אישיותו של אדם זה. יסוד האש מצית באדם זה את החום ואת ההתלהבות, את השמחה, המעוף והיוזמה, את אנרגיית העשייה ואת יכולת הביצוע. אל עניין הזוגיות יטה להתייחס ברצינות ובכובד ראש, לא אחת יתגלה כאדם חושני ומיני, נחוש ובעל כוח משיכה עד כי בן המין השני לא יכול להישאר שווה נפש במחיצתו. הוא יטה לעזור ולתמוך בבן הזוג אך גם לבחון ולבדוק אותו ואף למתוח ביקורת, שכן הפרטים הקטנים אינם נסתרים מעיניו. את ילדיו עתיד לחנך על ברכי ערכים קונפורמיים מקובלים.

בהשפעת המספר הנומרולוגי, נוטה הוא להחשיב מאוד ערכים חומריים, שואף לגעת בפסגות ולשם כך מוכן לוותר על הנאות, למחול על כבודו ואף מעת לעת להפיל חללים בדרך אל מטרתו. בהשפעת פלוטו, הוא מוכן להילחם למען השגת מטרותיו למרות שלעיתים אין כל ערך למטרה ונשאר רק הרצון להשיגה. פלוטו הוא זה המעורר בו את הצורך והרצון בשליטה מלאה וגורם לו לחיות במעין מערכת הסתרה. באמצעותה הוא מגן על עצמו: מסתיר את מחשבותיו מסביבתו, אינו חושף את רגשותיו או דעותיו, ממעיט לשתף בחוויותיו. הוא מצטיין בכושר הישרדות ועמידה בתהפוכות החיים, דבק הוא במטרותיו מתוך דחף נפשי רגשי מבלי לשים לב לפרטים או לסכנות.

הקלף מסמל מהפך, שינוי, מצב חדש הנוצר מתוך הארה הבאה ממאורע או פעולה חיצונית. האות ש' מסמלת את השן, האיבר בגוף האדם שגורם לשינוי במהות המזון שהאדם מקבל. סמל למהפך או שינוי. אדם זה חשוף ומועד לתהפוכות ושינויים רבים בחייו. למרות סלידתו הברורה משינויים והתנסויות ספונטאניות, אלה נראים באופק טרם התרחשותם ובידו להתכונן אליהם. הוא נוטה להחשיב מאוד ערכים כגון: משמעת, עקביות, חריצות, החלטיות ודבקות. עשוי להתגלות כאשם מעשי ביותר, עקשן שלא ניתן להשפעה בקלות, קפדן ושמרן. הוא מעריך מאוד תארים אקדמאיים רשמיים אך נוטה לזלזל בחוכמה שהושגה באמצעות ניסיון חיים. לרוב, לא יתפעל מרעיונות פילוסופיים מופשטים או מכאלה שאין תועלת בצידם. ישאף להימנות על חוג חברתי מכובד המעניק כבוד ויוקרה לחבריו.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button