משמעות השם

פירוש השם שחר

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שעת הבקע אור השמש מפאת מזרח "וכמו השחר עלה" (ברא' י"ט טו).

יסודות הטבע בשם:  ש- אש/מים  ח- מים  ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ש'  ערך גימטרי: 300.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט: מס' 20- יום הדין  (Judgment).

משמעות אסטרולוגית: יסוד האש, כוכב פלוטו.

צבע מקשר לכוכב: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

על היעדר יסוד האדמה בשם מפצה המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל גדי, הוא בן למשפחת מזלות האדמה. ליסוד המים השפעה מעט יותר דומיננטית מאשר ליסודות האחר ועל כן, באופיו של אדם זה תבלוט רגישותו ובמידת פגיעותו. מטבעו, יהא אדם זה בעל מידה רבה של אנרגיית עשייה. התלהבות והתרגשות, חום ולבביות, יצריות וחושניות, כוח משיכה אישי ונחישות. בהשפעת פלוטו, לא אחת יתגלה אדם זה כנחמד וחברותי במעמקי נפשו, יגעשו בו הרגשות והמחשבות. נוטה הוא להסתיר את מחשבותיו מזולתו. ואינו מגלה את שהוא חושב, מרגיש או חווה.

הקלף מתאר הארה, התעוררות, פתיחת עיניים, מודעות. הוא מסמל מהפך, שינוי, מצב חדש הנוצר מתוך הארה הבאה ממאורע או פעולה חיצונית. האות ש' מסמלת את השן, האיבר בגוף האדם שגורם לשינוי במהות המזון שמתקבל. סמל  למהפך או שינוי. אדם זה מועד לתהפוכות והתפרצויות של נושאים או דברים שיש לפרקם בתהליך ההתחדשות, יחד עם זאת הוא ניחן הכושר הישרדות ועמידה בתהפוכות החיים. לרוב יתגלה כמי שדבק במטרתו, וכמי שמונע מתוך דחף נפשי רגשי מבלי לשים לב לפרטים או לסכנות.

בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא יחשיב ערכים כגון: משמעת, חריצות, עקביות, ודבקות בחוק. זהו טיפוס מעשי, אשר לא נח לרגע, שאפתן מאוד, נמרץ ויוזמתי. לרוב לא יתפעל מרעיונות פילוסופיים מופשטים או מכאלה שאין תועלת בצידם. ערכים חומריים ידברו אליו יותר מערכים רוחניים, תארים אקדמאיים רשמיים יוערכו על ידיו בעוד שחוכמה הנרכשת מניסיון החיים לא תזוכה בערך מיוחד.

במישור הזוגי, זהו אדם המחשיב מאוד את הזוגיות ואת התא המשפחתי, נוטה לפתח קשר חזק ולעיתים תלותי בבן הזוג, אוהב וקשור מאוד לילדים, בעל צורך חזק באהבה, תשומת לב ובזוגיות. יש ויתגלה כמי שמתקשה לנתק מערכות יחסים שאינן מטיבות עימו וכמי ש"חונק" באהבתו. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בחוסר מנוחה ובלבול, באי יציבות ובקושי לזהות מהם רצונותיו.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button