משמעות השם

פירוש השם אביתר

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: (אבי היתרון, מרומם על כל) בן אחימלך הכוהן, היחיד שנמלט מנוב עיר הכוהנים שהושמדה בידי שאול (ש"א כ"ב כ).

יסודות הטבע בשם: א-אוויר ב-אדמה י-אדמה ת-מים ר-אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א' ערך גימטרי:1.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 0-השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:

יסודות האוויר והאדמה דומיננטיים מאוד בהשפעתם על אישיות אדם זה. יסוד האוויר מסמל איזון, אנרגיה יצירתית, שכל חשיבה, תקשורת, פריצה רוחנית ויצירה. הוא יסוד גבוה ורוחני מאוד, השואף ללמוד ולהבין לעומק את המהות הרוחנית של העולם כולו. יסוד האדמה מסמל את התחושה האובייקטיבית, תחושה המאפשרת לנו לקלוט את הנתונים המוחשיים ואת המציאות באופן ישיר. זהו מצב שיש בו את יכולת ההבחנה בין ערכים שונים ויכולת להבדיל בין כמות לאיכות. היות יסודות אלה מנוגדים זה לזה עושה אותם משלימים זה את זה. מכאן, באישיות אדם זה פועלים שני כוחות מנוגדים אשר מחד מאפשרים לו לבחור אילו תכונות וכישורים להעצים ואלו להחליש ומאידך יוצרים בו מאבק בין הכוחות השואפים לנסוק מעלה לעולם הרוח לבין הכוחות המושכים אותו מטה אל המעמקים, אל עולם היצרים התאוות והחומר. נטייתו של אדם זה תקבע בהתאם לבחירותיו בחיים.

בהשפעת אורנוס, הוא צפוי לחוות מהפכים ושינווים בתחום הלוגי והמחשבתי. מטבעו, יחפש תמיד את הסיבה למהפך בחייו. הוא לא מנסה לחפש סיבות רוחניות בלתי רציונאליות אשר גרמו למהפך ולכן הוא עלול לפספס את העיקר, מכיון שאם הגורם למהפך הוא בסיבות רוחניות שאינן לוגיות, הוא לא יצליח להבין אותן ויחזור על שגיאות בעבר, אלו שהביאו אותו למהפך הנוכחי בחייו. זהו אדם הזקוק למרחב פעולה מלא, יצרתי, רוחני, בעל ראייה רחבה, אוהב לעזור לזולת, ובעל היכולת להגיע לאיזון בכל התחומים תוך שימוש בתפיסה אנליטית מדהימה ובפתיחות.יחד עם זאת, בהשפעת אורנוס, הוא צפוי לחוות מצבי רוח הפכפכים ומשתנים אשר עשויים לגרום לו חוסר יציבות.

זהו אדם יצרי וביתי עד מאוד, איש אוהב מאוד אך לא רומנטי דיו נוטה לבטא אהבתו במעשים ולא במילים. נוטה הוא לראות לרוב את הצד האפל של החיים בעוד שממעיט הוא לייחס תשומת לב לצידם המואר. בחברה, הוא אדם אהוב ביותר, כולם נכונים לעזור לו, יעדיף ללכת בתלם ולא לצאת דופן.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button