משמעות השם

פירוש השם נמרוד

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: (נתקומם, נפרוק עול) בן כוש מבני חם בן נח שנולדו אחר המבול (ברא' י' ח) לפי יוסף בן מתתיהו, יסד נמרוד את מגדל  בבל.

יסודות הטבע בשם: נ-מים  מ- מים  ר- אוויר  ו-אדמה  ד- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (Death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

ביחס ליתר היסודות, ליסוד המים השפעה מעט יותר חזקה על אישיות אדם זה. בהשפעת המים והעקרב זהו אדם שמאופיין ברגישות גבוהה ובמידה של פגיעות. זקוק לתשומת לב, אהבה וחום.

העקרב מקנה לו אומץ ונכונות להתמודד עם קשיים וסכנות תוך שהוא רואה במכשולים אתגר. הוא בעל מחשבה זריזה, קרה ומאופקת, עפ"ר נוקשה ויציב כלפי חוץ, קשה להוציא ממנו או לראות אצלו רגשות, אך הוא מונע בעיקר על ידי רגשות ואינטואיציה ומושפע מאוד מהעולם מסביב. כל תהליך חיצוני משפיע על הרגש שלו וכתוצאה מכך נוטה הוא לפעול אינטואיטיבית תוך שימוש ברגש, גם אם לא מבחינים בכך.

פירוש המילה נון בארמית הוא דג, לכן האות מייצגת פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. זהו אדם מגנטי ונחוש, ארוטי ומיני, שבן המין השני לא נשאר שווה נפש במחיצתו, למין יש חלק חשוב בחייו לטוב או לרע. ביחסים עם בין המין השני הוא זקוק לגירויים שכליים קודם שיפנה לכיבושים פיסיים וגשמיים אולם משבנה מערכת הזוגית, נוטה להתמסרות כמעט מוחלטת, אהוב ונאמן, מסור לילדיו, זקוק לאהבה ותמיכה מבן הזוג אך מעניק זאת בחזרה. 

הדג הוא גם מסל המיסטיקה בגלל שהוא חי במים שהם סמל של פנימיות ורוחניות. לאדם זה היכולת להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית. בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא ניחן בכישורים יצירתיים יוצאי דופן, ביכולת הבעה מילולית קולחת, בכישרון להדרכה ולהוראה ובאינטליגנציה גבוהה. ביכולתו לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למושגים מעשיים, יש ויתגלה כטיפוס אוטו- דידקט, המסוגל ללמוד מתוך ספרים מבלי להזדקק לעזרה.

זהו אדם כן וישר אשר פיו וליבו שווים במסוגל להזין עצמו בעצמו (ועל כן, לעיתים רחוקות יחוש בדידות או שעמום). יחד עם זאת, חולשותיו יתבטאו בין היתר בחוסר מנוחה, בלבול, אי יציבות, כמו לא יודע מה רוצה מעצמו. בסביבה החברתית הוא נחשב לאדם שקט, מסור, אמין, בעל חוש הומור, לא מהטיפוסים הפורצים מסגרות. החוג החברתי החביב עליו יהיה מרוכב מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואליים בעיקר.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button