משמעות השם

פירוש השם רותם

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שיח הגדל במקומות סלעיים ובאדמות קלות, ממשפחת הקטניות בעל פרחים גדולים "וישכב ויישן תחת רתם אחד" (מ"א  י"ט ה).

יסודות הטבע בשם: ר- אוויר ת-מים ם-מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ר' ערך גימטרי:200.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 19- השמש (the sun).

משמעות אסטרולוגית: השמש.

צבע מקשר לכוכב: זהב/ כתום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: קרניליאן, סיטרין, ג'אספר, גארנט.


תכונות וכישורים:

השמש מעוררת באדם זה את הדחף ליצור ולזכות בהכרת הסביבה,את האנרגיה היצירתית, את החיוניות ואת הצורך לפתח את עצמו בצורה הגיונית ועקבית. זהו אדם הנוטה להישיר מבט, להקשיב ללבו וללכת אחריו.

הקלף מייצג זכריות, אקטיביות, השמש מסמלת את ברכת האל בעולם החומר, קשורה לנתיב הגשמי ולנתינה ללא תמורה. בהשפעתו לאדם זה עוצמה, כוח, מרכזיות, תמימות וילדותיות, אור וחום. בהשפעת האות הדומיננטית ויסוד האוויר הוא בורך בכל הקשור בתנועה ובתקשורת, יודע להתנסח ברהיטות, בעל ידע רחב (יודע משהו מכל דבר למרות שלא נוטה להתמחות בכל נושא לעומקו), בעל זיקה  בלתי נדלית למרחבים ולניידות. הוא יתגלה כמי שאוהב שינויים, "בורח" מדברים קבועים, דינאמי, עצמאי ולעיתים אף דרמטי.

אש האריה, המזוהה עם המספר הנומרולוגי, מעניקה לו תעוזה בחשיבה ובמעשה, פתיחות וגילוי לב, חביבות, יכולת נתינה מתוך רוחב לב הנובע מביטחון עצמי רב ואהבה לעמוד בראש ולהוביל. נתינתו של אדם זה תהא לרוב תלויה בתגובת המקבל: והיה והמקבל יתמסר לו ימשיך להעניק ביד רחבה אך שהמקבל יגלה רצון לעצמאות יטה להפנות גבו  ולהתרחק. זהו טיפוס כריזמטי שאינו מהסס לכפות את דעותיו על אחרים ולעיתים אף סבור כי הכול חייבים לסור למרותו.

במערכת הזוגית יתגלה כטיפוס ביתי במלוא מובן המילה, נוטה לפתח קשר חזק ולעיתים תלותי בבן הזוג, זקוק להרבה חום ואהבה, דורש תשומת לב וחמימות. לא אחת יתגלה כמי שמתקשה לנתק מערכות יחסים לא חיוביות בעבורו.

יסוד המים המאפשר לו חיבור אל עולם הרגשות ושימוש בכלים רגשיים בצד כלים לוגיים המשמשים במערכת קבלת ההחלטות מבטא גם חלק מחולשותיו, אשר יתבטאו לעיתים בתלותיות וילדותיות, במידה של סגירות נפשית, בנטייה לדחות דברים מהיום למחר ובנטייה להותיר בעיות ללא פתרון.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button