משמעות השם

פירוש השם שלום

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: אי לוחמה, שקט בגבולות.

יסודות הטבע בשם: ש- אש/מים ל- אוויר ו- אדמה ם- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ש' ערך גימטרי: 300.

מספר נומרולוגי: 7.

קלף טארוט: מס'  20- יום הדין (Judgment).

משמעות אסטרולוגית: יסוד האש, כוכב פלוטו.

צבע מקשר לכוכב: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

ארבעת יסודות הטבע משפיעים על אדם זה ומשמע הדבר כי יש בו מכל האלמנטים: זכריים, נקביים, פעילים, סבילים, חומריים, ורוחניים. יחד עם זאת השפעה חזקה יותר, יש ליסוד האש וליסוד המים שכן, שתי אותיות קשורות ליסוד המים כשכוכב פלוטו והאות ש' נשלטים על ידי יסוד האש.

יסוד האש הוא סמל לשינוי וטרנספורמציה של מצב נמוך יותר למצב גבוה יותר. בהשפעתו ובהשפעת פלוטו אדם זה חשוף לתהפוכות ושינויים בחיים אך אלו, נראים באופק עוד בטרם מתרחשים ובידו להתכונן אליהם. יש בו המון חום, התלהבות, יוזמה מרץ, מעוף, אומץ לב נדיר, שמחה, בנייה ועשייה. הוא עקשן ולא ניתן להשפעה בקלות. זהו אדם בעל אינטואיציה עמוקה ובעל יכולת להוציא לאור את נסתרי הנפש ולהעלותם ממעמקי תת-הכרה. בשילוב השפעת יסוד המים יש לו היכולת לרדת למעמקי הנפש ולהתחבר אל עצמו ואל זולתו באופן מופלא. הוא אוהב לעזור לזולת בכל דרך אפשרית, בעל טוב לב, יכולת להרגיש את הזולת בצורה יוצאת דופן אך גם נטייה למצבי רוח משתנים.

בהשפעת יסוד האש והאות ש' הראשונה בשם, אדם זה יהיה יצרי וחושני, חם מזג, מתלהב וזקוק לפעולה רבה. ברגעים של כעס הוא עשוי לאבד שליטה כליל אך יחד עם זאת, לאחר שטיפל במה שהרגיז אותו, הוא נירגע מהר.

בהשפעת יסוד האוויר והמספר הנומרולוגי זהו אדם בעל נטיות רוחניות מובהקות. ביכולתו לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למושגים מעשיים, ניחן באינטליגנציה גבוהה, בעולם פנימי עשיר, בחשיבה חקרנית, מנתחת ומעמיקה. אינו איש של זרקורים, יתרחק משיחות בטלות וריקניות ולעיתים יחוש בודד גם כשהוא מצוי בקרב חברים. בהקצנת התכונות המאפיינות אותו הוא עלול להיות מופנם, תלוש מהמציאות ודיכאוני. בהשפעת יסוד המים הוא קשוב לעולם הרגשות ומחובר לעצמו גם דרך הלב אולם חולשתו מתבטאת בסגירות רגשית וקושי לדבר על בעיות עמוקות. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button