משמעות השם

פירוש השם שרית

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שיבוש השם 'שרה' (אשת אברהם).

יסודות הטבע בשם: ש- מים/אש ר- אוויר י- אדמה ת- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ש'   ערך גימטרי:300.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 20- יום הדין (judgment).

משמעות אסטרולוגית: יסוד האש, כוכב פלוטו.

צבע מקשר לכוכב: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

על מופעו החלש של יסוד האש בשם מפצים הן המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל אריה, הוא בן למשפחת מזלות האש והן כוכב פלוטו השייך לכוכבי האש. בהשפעתם, לאדם זה אישיות סוערת, דינאמית, עצמאית, נמרצת, נלהבת ומתלהבת. הוא בעל מידה רבה של יוזמה ומעוף, אומץ לב נדיר, שמחה, בנייה ועשייה. עתיד להתגלות כעקשן אשר לא ניתן להשפעה בקלות. מתכונותיו הבולטות, בין היתר: כושר החלטה, כוח רצון, כריזמה רבה, מידה של לוחמנות אך גם הגינות ונדיבות.

האות ש' מסמלת את השן, האיבר בגוף האדם שגורם לשינוי במהות המזון שהאדם מקבל. סמל למהפך שן שינוי. יסוד האש הוא סמל לשינוי וטרנספורמציה של מצב נמוך יותר למצב גבוה יותר. בהשפעתם המשולבת עם השפעתו של כוכב פלוטו, אדם זה חשוף לתהפוכות ושינויים בחיים אך אלו נראים באופק טרם התרחשותם ובאמצעות יכולתו להתבונן על הדברים ועל ידי כך להשתנות, לצמוח ולהתפתח, הוא מכין עצמו, מודע להתרחשויות ומקבלם בהשלמה.

פלוטו מעצים בו את היכולת להוציא לאור את נסתרי הנפש ולשלותם ממעמקי תת ההכרה יחד עם זאת, מתקשה הוא להתחבר אל עצמו ואל זולתו דרך הלב ולא דרך השכל. זוגיות כובלת בדרך כלל לא תלהיב אותו, יעדיף את האהבה שאינה תלויה בדבר. בן זוגו עתיד ליהנות ממנו שכן הוא מעניין ומרתק מאוד אך לא רומנטי ולא יציב דיו באהבה. לילדיו, הוא צפוי להיות הורה מסור אך מהטיפוס הפוקד והמחנך. ובכלל, לרוב לא יהסס לכפות את דעותיו על אחרים שכן הוא נוטה לסבור כי הכול חייבים לסור למרותו.

ביטחונו העצמי הרב ותחושתו כי הוא חייב להימצא בשליטה מלאה, מאפשרים לו אך לעיתים נדירות, לפנות בבקשה לעזרה מזולתו. ולמרות זאת, בחברה הוא אדם אהוב ומקובל, מתאים עצמו למסגרת ובוחר שלא לצאת דופן.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button