משמעות השם

פירוש השם נעמה

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם:
1. אחות תובל קין, מילדי למך מאשתו צלה (ברא' ד' כב).
2. עמונית, מנשי המלך שלמה, אם רחבעם בנו (מ"א י"ד כא).
3. עיר כנענית קדומה בשפלת יהודה (יהושע ט"ו מא).

יסודות הטבע בשם: נ- מים  ע- אדמה  מ- מים  ה- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ'. ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

בהשפעת המים ומזל עקרב, זהו אדם מגנטי ונחוש, רגיש ופגיע, אינטואיטיבי, הדורש תשומת לב, חום וחמימות. העזה, אומץ לב, מחשבה מהירה, קולחת מאופקת ושקולה מאפיינים את התנהלותו.

פירוש המילה נון בארמית הוא דג לכן האות מייצגת פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם.זהו אדם מיני ביותר, אוהב מין ולמין יש חלק חשוב בחייו לטוב ולרע. עפ"ר יתגלה כנוקשה ויציב כלפי חוץ, קשה יהיה להוציא ממנו או לראות אצלו רגשות, מונע בעיקר על ידי רגשות ואינטואיציה (יסוד המים) ומושפע מאוד מהעולם מסביב. כל תהליך חיצוני משפיע על הרגש שלו וכתוצאה מכך פועל אינטואיטיבית תוך שימוש ברגש גם אם לא מבחינים בכך.

הקלף מורה על מחיקת הישן והמסואב למען הולדתו של דבר חדש וטהור. התחדשות,סיום קשה הדרוש למען התחלה חדשה. אדם זה מועד לתהפוכות ושינויים. יש ובחייו יחווה פעמים רבות תהליכים של מוות ולידה מחדש. הוא אינו אוהב או רוצה את השינויים ומעדיף להיצמד לישן ולבטוח אך כאשר השינויים מגיעים, הוא מוכן אליהם ומצליח לזרום איתם ולא להתנגד. הדג הוא גם סמל המיסטיקה בגלל שהוא חי במים הם סמל של הפנימיות והרוחניות. האות מסמלת רוחניות ומיסטיקה. אלה, זרועים אצלו בעומק ההוויה ויש לו היכולת להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית.

בהשפעת המספר הנומרולוגי, הוא ניחן בכישורים יצירתיים נפלאים, בכישרון להדרכה והוראה, ביכולת הבעה מילולית טובה, באינטליגנציה גבוהה ובחוש הומור מושחז. קיימת בו ילדותיות מסוימת המונעת ממנו להתבגר ומותירה אותו ערני, דרוך ומסוקרן. ביחסיו עם בני המין השני הוא זקוק לגירויים שכליים קודם שיפנה לכיבושים הפיסיים ובה בעת, ביתו הוא מבצרו. זהו טיפוס ביתי ויציב, האוהב להראות את הצלחותיו ועושרו. במגעיו עם הזולת נוטה הוא להתנהג כמו ילד וכך גם נתפס. מעניין ומצחיק אך לא אחראי מספיק, אוהב לשמח אנשים ולהרשים- גם אם לא תמיד זה מצליח.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button