משמעות השם

פירוש השם איתמר

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: אחד מבני אהרון הכהן (שמות ו' כג')

יסודות הטבע בשם: א- אוויר  י-  אדמה  ת- מים  מ- מים  ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  א'.   ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אוראנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים: 

ליסודות האוויר והמים השפעה דומיננטית על אישיות אדם זה יחד עם זאת ניתן להבחין גם בהשפעת האדמה (הממתנת את כוחות האוויר) וגם בהשפעת האש (בזכות המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל קשת- בן למשפחת מזלות האש). בהשפעת האוויר, אדם זה ניחן ביכולות חשיבה מפושטת ביכולת לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למושגים מעשיים, בכישרון להדרכה ולהוראה, בכישורים יצירתיים יוצאי דופן וצורך עמוק לבטא יכולות אלה וביכולת הבעה מילולית טובה.

בשילוב השפעת המספר הנומרולוגי, זהו אדם האוהב את המרחבים, זקוק למרחב פעולה מלא ולמרחב מחייה משלו, בלי הצקות. הוא בעל נטיות לעולם הרוח וההגות, לעולם המחשבה והפילוסופיה.  צדק, יושר אישי וכנות הם חלק ממערכת הערכים בהם מאמין. יש בו תמימות, ילדותיות, אינטואיציה מפותחת וגם מידה של אימפולסיביות. 

בהשפעת אוראנוס הוא מועד למהפכים בתחום הלוגי, המחשבתי וכן מועד לחוות מצבי רוח הנעים מהתרוממות נפש לדיכאון, משביעות רצון לאכזבה. ניגודים אלה עלולים להביאו לחוסר יציבות וחוסר שקט. 

הקלף מתאר מצב בו כל האפשרויות פתוחות, לרוב לטובה. שום כיוון אינו חסום ולכל התפתחות קיים סיכוי שווה. לאדם זה נטייה ללכת אחר רעיונות נעלים אולם בהיעדר מודעות, נטייה זו עשויה להיות לו לרועץ שכן יש וילך קדימה מבלי להסתכל על הדרך, יפעל ללא מחשבה תחילה. 

ביחסיו עם המין השני יזדקק לגירויים שכליים קודם שיפנה לכיבושים פיסיים וגשמיים. מטבעו יתגלה כטיפוס ביתי, תאוותן אך פחות מיני, תומך ועוזר אך גם בוחן ובודק את בן הזוג ולא מהסס למתוח בקורת שכן הפרטים הקטנים אינם נסתרים מעיניו. אל ילדו ישאף לחנך באווירה פתוחה ליברלית. 

חולשותיו מתבטאות במידה לא מבוטלת של ילדותיות ותלותיות, בהיותו לא פתוח לגמרי, בנטייה לדחות דברים מהיום למחר ובנטייה להיתקע עם בעיות לא פתורות מהעבר. 

החוג החברתי עליו יהיה מורכב מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואלים, הוא אדם אהוב מאוד בחברה, כולם נוטים לעזור לו, מתאים את עצמו למסגרת ומעדיף להיות כמו כולם, נחשב לבקי בידע, מעניין ורב תחומי.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button