משמעות השם

פירוש השם גפן

מאת: קרן כהן, אלטרנטיב-לי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שיח הנושא את פרי הענבים, שגשוג הגפן באה לסמל חיי שלווה וביטחון "איש תחת גפנו ותחת תאנתו" (מ"א ה' ה).

יסודות הטבע בשם: ג- אש  פ-  אדמה/ אוויר   ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  ג'.   ערך גימטרי: 3.

מספר נומרולוגי: 7.

קלף טארוט: מס' 2- הכוהנת הגדולה (the hige priestess).

משמעות אסטרולוגית: כוכב ירח.

צבע מקשר לכוכב: לבן, כסף. 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: מונסטון, קרניליאן, אופל, רובי.


תכונות וכישורים:

בהשפעת הירח, המים והמספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל דגים, הוא בן למשפחת מזלות המים, אדם זה ניחן באינטואיציה נדירה, יכול לחדור אל נפש האדם, ברגישות ויסודיות, במידה רבה של עמקות, ביכולת לחלק עצות טובות, בנטייה טבעית להגשת עזרה נפשית ובנכונות לעזור לזולת אף אם הדבר יפגע בו. יש בו באדם זה רגישות גבוהה ויצר כנה להגשמת האני. בהשפעת הירח, נמשך הוא למסתורין, לבלתי נודע, נוטה לשגות בדמיונות ובחלומות, בעל עולם פנימי עשיר מאוד. 

האות ג' מסמלת את הגמל שהוא ספינת המדבר. כגמל שהליכתו מאופיינת בהתנדנדות מצד לצד כך גם יתנהל האדם בין הכוח הימני האקטיבי לכוח השמאלי הפסיבי. 

הכוהנת הגולה מהקלף מסוגלת ללמוד ולאגור כוחות רוחניים לעומק ולהשתמש בהם להבנה, לימוד ובחינה של הדברים. מאזנת בין הכוח הגברי האקטיבי לכוח הנשי הפסיבי באמצעות כוחה המיני, המשמש לחיבור בין הגבר לאישה לשם יצירת שלמות גופנית ורוחנית כאחד. בחינה, לימוד, הבנה וידע עמוק של הדברים הן רוחנית והן גופנית הם מתכונותיו הבולטות.

 מיניות ואינטואיציה נשית, צורך בסיפוק מיני כחלק מהתחברות עוקה בין בני זוג מאפיינים את התנהלותו במבנה הזוגי. הוא יתגלה כאדם חם נדיב, אוהב ורגיש, אוהב בית ורומנטי מאוד. יחד עם זאת, חווה הוא קושי לשוחח על דברים אישיים, אינטימיים ורגשיים. גם בהיותו בקרב חברים וידידים נוטה לחוש בודד, יעדיך את השקט והפרטיות על פני אור הזרקורים. אדם זה אינו נוהה אחר ערכים חומריים וישתדל לצבור נכסים בעולם הרוח. הקלף מרמז גם על סוד, מסתורין, חשאיות. בחסותו אדם זה בורך ביכולת לימוד ושמירה על דברים סודיים ועמוקים, לרוב בתחום המיסטי רוחני. 

בהשפעת המספר הנומרולוגי. הוא ניחן ביכולת לחשיבה מופשטת, משקיף על המציאות מבעד ל"משקפיים פילוסופיים", ניחן בחשיבה חקרנית, אנליטית ומעמיקה. הוא ייטב לבצע מלאכות הדורשות חשיבה מעמיקה ורוח חקרנית.

חולשותיו יתבטאו בנטייתו להרגשת חסר, דאגה, אי וודאות ובלבול. יש ויחוש מידות של עצב, בדידות, מצבי רוח משתנים וקושי לקלוט בצורה אובייקטיבית את המציאות. יחד עם זאת, שימוש מושכל בדמיון ובעולמו הפנימי יאפשרו לו להתוות את דרכו ולהזין את תודעתו במחשבות חיוביות אשר יקלו את ההתמודדות עם המציאות היומיומית.    


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button