משמעות השם

פירוש השם ינאי

מערכת אלטרנטיבלי
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שם פרטי, שם משפחה (חדש).

יסודות הטבע בשם: י- אדמה    נ-  מים   א- אוויר    י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  י'.   ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב. 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

ליסוד האדמה ולמזל בתולה השפעה מהותית על אישיות אדם זה. בהשפעתם, מתכונותיו הבולטות תהיינה תכונות הקשורות לעולם העבודה: בחינה לעומק של הדברים ורק לאחר מכן ביצועם, יכולת להוציא מן הכוח אל הפועל, כושר ניתוח מופלא, אבחנה חדה ובהירה, שיטתיות, סדר וארגון, נחישות, שליטה מלאה, סבלנות רבה, דבקות וערנות. 

בהשפעת המספר הנומרולוגי ויסוד האוויר, הוא ניחן בזיכרון מושחז (הגורם לו להיות לעיתים טיפוס נוטר ונוקם), בסגנון חשיבה מתוחכם, בדרך פעולה מתוחכמת ובכישרון מניפולטיבי לענייני מסחר וכספים. יש בו מידה רבה של שאפתנות, עיקשות וכוח רצון. נוטה להתייחס אל המציאות על בסיס סובייקטיבי אך קשור מאוד לתחומי העזרה והסיוע לזולת ונכון לאפשר תקשורת ויצירה עם הסובבית אותו. לרוב יתגלה כבעל כוח משיכה אישי, טיפוס שקשה להתייחס אליו בשוויון נפש. 

האות י' היא האות הקטנה ביוצר ולכן היא מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. באדם זה מידה רבה של צניעות וענווה ללא קשר לחינוכו. בנוסף, מסמלת האות י' הארה והתקרבות רוחנית. בבחירה בין חיים, הממוקדים בעולם החומר ולבין אלה הממוקדים לעולם הרוח, לא אחת ימצא את עצמו מתמודד ונאבק בין שני הכוחות המנוגדים (אך גם המשלימים): בעוד שכוח האוויר ישאף לשאתו אל מרומי עולם הרוח והרוחניות. כוח האדמה יבקש למשכו אל מעמקי עולם היצרים, החושים והתאוות. אדם זה נע בין החומר לרוח. יבקש לחקור את כל תופעות החומר כדי להבין כיצד מפכה בהם הרוח את החיים. בעזרת פשטות, בהירות ויכולת להטיל ספק אף בעצמו, הוא מפתח הכרות מעמיקה עם המהות הפנימית של האדם.

יש לו לאדם זה צורך לרצות את הסובבים אותו והוא ישאף להימצא בחברת אנשים שנונים ופקחים אך גם כאלה הנוטים להעריצו. חולשותיו יתבטאו בין היתר בראייה לא כוללת, בביקורתיות חריפה, באגירת רגשות שליליים והתפרצויות, בחוסר שקט ובנטייה להתבודדות אשר עשויה להוות מכשיר לבריחה מהמציאות. 

אל עניין הזוגיות יטה להתייחס ברצינות ובכובד ראש, אך אין לחשוד בו בשמרנות יתר. עשוי להתגלות כטיפוס אבהי, מיני וחושני. זקוק לבן זוג שיוכל לשאת את הצורך החזק שלו במין. אוהב ומבטא את אהבתו במילים רגשיות. על בן הזוג להיות קשוב ורגיש לאדם זה. את ילדיו ישאף לכוון אל אפיקים שיש בהם תועלת חומרית. בעיני חבריו, נתפס כאדם חרוץ ורציני, בעל חוש הומור ואף ציני, חכם ואינטליגנט אך גם ביקורתי.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך? 
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית! 
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button