משמעות השם

פירוש השם אורון

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שם פרטי, מלשון אור.

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ו-  אדמה   ר- אוויר   ו- אדמה    ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  ו'.   ערך גימטרי: 6.

מספר נומרולוגי: 11.

קלף טארוט: מס' 5- הכוהן הגדול (the hierophant).

משמעות אסטרולוגית: מזל שור.

צבע מקשר לכוכב: ירוק. 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: קרניליאן, רודנייט, ספיר כחול, סלנייט.


תכונות וכישורים:

המספר הנומרולוגי באם יצומצם ל-2 יתווה לאדם זה נתיב חיים גשמי- יצרי המחוזק על ידי השפעת האות הדומיננטית הקשורה ליסוד האדמה. אם לא יצומצם, יתווה לאדם זה נתיב חיים רוחני המחוזק על ידי השפעת יסוד האוויר. לאדם זה ניתנה הבחירה כיצד ואיך לשלב את נתיבי החיים אלה באלה ולהגיע לאיזון בכל התחומים.

בהשפעת המספר 11 ויסוד האוויר, לאדם זה כישורים רבים אשר יזכו במימוש במידה ויבחר בנתיב הרוחני. הוא ניחן בפוטנציאל רב ועצום בתחומים רבים ומגוונים ובעיקר בתחומי התקשורת המילולית, החשיבה האובייקטיבית והיצירה. 

זוהי נפש הזוכה בהשראה של כוחות עליונים, בכוח רצון חזק ובנחישות, בשאיפות חברתיות נשגבות ובשאיפה להשיג ידע רוחני על מנת לחלוק אותו עם אנשים נוספים. את האנרגיה היצירתית העזה הפועמת בו, הוא מסוגל להתמיר ולתעל אל אפיקים רוחניים, פילוסופיים ויצירתיים. לאדם זה דמיון עשיר, אינטואיציה, ויכולת לחשיבה מופשטת. מסוגל הוא לחשוב מהר על אפשרויות בעזרת שכלו החריף ושנינותו. 

בהשפעת האדמה ומזל שור, לאדם זה משיכה פנימית עזה אל ממלכת ההנאות והתענוגות. יש בו היכולת להנות בצורה עמוקה, ממושכת ויסודית. הוא ניחן ביכולת מנהיגות ובכוח רצון חזק, כאשר מציב הוא לעצמו מטרה, ידבק בה עד למימושה תוך גיוס סבלנות והתמדה. 

האות ו' מסמלת את האיזון הרוחני ולכן מסמלת את הדמות של המורה או המרפא הרוחני, הפועל מתוך איזון של כוחות רוחניים ושלמות רוחנית. היא האות החשובה ביותר מבחינת קישור ואיזון רוחני. 

הקלף מלמד על שליטה ועזרה רוחניים, יכולת לחבר ולגשר בין עולם החומר לעולם הרוח. מבחינה חברתית, מחד יתגלה אדם זה כאדם חברתי וחברותי, בעל רגישות מיוחדת לסובב אותו ומאידך, יתגלה בו הצורך להתבודד ולהיות מרוכז בעצמו. הוא ישאף להתחבר עם אנשים יצירתיים, רוחניים ויוצאי דופן ואת ילדיו ישאף לחנך בהתאם לנתיב הנבחר. באם יבחר בנתיב הרוחני, יחנכם על ברכיה של הרוח הפילוסופית. באם יבחר בנתיב החומרי, צפוי להיות הורה חם, מסור ומפנק אך גם מחבק "חיבוק דוב". ביסודו, זהו אדם משפחתי הקשור באהבה רבה לילדיו ולבן זוגו, יציב בקשר זוגי, מיני ומעשי.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button