משמעות השם

פירוש השם ברק

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם:
 1. קרן אור נוצץ, בוקר ונוקב " מן האש יוצא ברק" (יחז' א' יג) 2. בן אבינועם (שופ' ד' ו).

יסודות הטבע בשם: ב- אדמה  ר- אוויר  ק- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ב' ערך גימטרי:2.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 1- הקוסם (The magician).

משמעות אסטרולוגית: כוכב חמה (מרקורי).

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

בהשפעת החמה, האוויר והמספר הנומרולוגי אדם זה ניכר באהבתו לתנועה, ניידות, שינויים והרפתקאות. יש לו היכולת להסתכל בקלות למצבים, לגשת לנתונים חדשים ולהגיב בהתאם. יכולתו המילולית גבוהה מאוד, הוא מהיר לשון ומחבב את השיחה. לאדם זה פוטנציאל מקצועי בתחומים רבים ומגוונים במיוחד בתחום התקשורתי. הוא חריף שכל, שנון, בעל תפיסה מהירה ויכולת לשלב ביחד כוחות שונים, מחשבה מהירה וקולחת, יכולת הבנה עמוקה.

האות ב' מסמלת יציבות ואיזון בין חומר ורוח. היא האות הראשונה בתורה כלומר, היא ההתחלה הממשית של הכול. גם הקוסם בקלף זה מסמל התחלות ממשיות של דברים לאחר שנבדקו ותוכננו מראש. לאדם זה יכולת לשלב בין מהויות החומר למהויות הרוח וכישורים שפותחו על ידי השקעת לימוד ומאמץ. כדמות הקוסם עשוי הוא להיות בעל תכונות רוחניות גבוהות ונעלות או לחילופין שרלטן המנסה לעבוד עלינו. הוא מבורך בכל הקשור וכרוך באומניות הדרושות שימוש בידיים ובאצבעות. 

לעיתים יתגלה אדם זה כחסר שקט, חסר מנוחה, תזזיתי ורב צדדי. הוא קשור מאוד לבית ולילדים, יטה לחנך את ילדיו באופן פתוח, חברי, ועם חופש פעולה מחד, ומאידך עשוי הוא להתגלות כקפדן ומחמיר. אדם זה זקוק למסגרת יציבה ובטוחה בחיים, אחראי ומהימן, מבצע דברים על הצד הטוב ביותר, מאמין בעבודה קשה ונוטה להתגאות ביכולת הכספית ובהישגים החומריים. בן הזוג ייהנה מאדם זה שכן הוא מרתק ומעניין מאוד. בהשפעת המים מתאפשר לו גם חיבור מהלב ולא רק מהשכל אולם חיבור זה אינו מהותי בהווייתו והוא עשוי להתגלות כלא מספיק יציב באהבה ורומנטי במידה מועטה.

בהשפעת המספר הנומרולוגי זהו אדם קליל, עליז, ידידותי ואופטימי אשר ניחן באופטימיות כמעט עיוורת בעינה הוא נוטה לפזר הבטחות אשר את חלקן הגדול קשה לו לקיים. על פי רוב ערכים חומריים לא ידברו אל ליבו והוא ימצא בהם רק אמצעי שנועד לאפשר לו את הנאות החיים.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button