סדנאות והרצאות

קורס דיקור סיני מעשי – אקופונקטורה

מערכת אלטרנטיבלי
קורס דיקור סיני מעשי – אקופונקטורה הינו קורס אינטנסיבי שמקנה כלים מעשיים רבים לטיפול במחלות שונות ובכאבים על ידי דיקור בנקודות הדיקור של הרפואה הסינית.

קורס דיקור סיני מעשי- אקופונקטורה

שנה אחת לתואר מוסמך.
לא צריך ידע קודם.

מנחה: צבי אלפישר- מנהל המכללה

מועד בוקר : 1/2 יום חמישי 9:30-12:30 , 50 מפגשים
מועד ערב : 1/2 יום חמישי 17:00-20:00 50 מפגשים

הקורס מיועד : למטפלים שחוו תחומים אחרים של לימודי רפואה משלימה , למורים בשנת שבתון , ולאנשים שאין להם ידע קודם ורוצים להכיר שיטת טיפול במגע ולרכוש מקצוע.

קורס דיקור סיני מעשי – אקופונקטורה הינו קורס אינטנסיבי שמקנה כלים מעשיים רבים לטיפול במחלות שונות ובכאבים על ידי דיקור בנקודות הדיקור של הרפואה הסינית.

בקורס תלמד : את כל עקרונות הרפואה הסינית המסורתית: 12 המרידיאנים , שמונת העקרונות, חמשת האלמנטים, מחוללי המחלות, סינדרומים ועוד..
טכניקות אבחון : תשאול נרחב, אבחון לשון ודופק יפני.
בנוסף תלמד איך מטפלים הן בבעיות אקוטיות של כאב או דלקת והן במחלות כרוניות ארוכות שנים . מוקסה , כוסות רוח , הקזת דם ועוד..

מכללת תהילה – 23 שנות מוניטין – התעודה שלך מוכרת.

מכללת תהילה:
מכללת תהילה נוסדה על ידי צבי אלפישר לפני כ- 23 שנה.

הלימודים במכללת תהילה מתקיימים בקבוצות לימוד אינטימיות תוך שימת דגש רב על רמת הלימודים ועל היחס האישי לכל תלמיד.

במכללת תהילה קיימות מגמות של דיקור סיני מעשי, רפואה קוריאנית- סו ג'וק, התמחויות מקצועיות בתחום הרפואה הסינית לצד מגמות של טיפולי מגע כמו עיסוי שבדי, טווינה, שיאצו,  ועוד…

במכללה ישנו מגוון רחב של סדנאות וקורסים.

למידע נוסף על מכללת תהילה

לפרטים נוספים :
072-2285859

כל הקורסים והסדנאות שמופורסמות כאן הן באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בעמוד הפייסבוק של לוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

מאמרים קשורים

Back to top button