סדנאות והרצאות

רותי בן אריה – קורס רייקי מתחילים

מערכת אלטרנטיבלי
רייקי היא שיטת ריפוי בת אלפי שנים המתבססת על זרימת אנרגיה באמצעות כפות הידיים.

רותי בן אריה – קורס רייקי מתחילים

מיקום: מרכז "באהבה" – רחוב משעול רותם – מושב בית עובד (ליד נס ציונה)

רייקי היא שיטת ריפוי בת אלפי שנים המתבססת על זרימת אנרגיה באמצעות כפות הידיים.
ריי – שפירושה חכמה רוחנית, אנרגיה קוסמית אוניברסאלית המניעה את הכול, קי – כוח החיים הזורם בתוך כל גוף חי – הן בתוכו והן מסביבו.

רייקי היא סוג מיוחד של אנרגיית חיים, בכל התרבויות כולל ביהדות משתמשים בכוח הרייקי לריפוי הגוף והנפש, להבאת שקט, שלווה, ריפוי מכאובים והבאת שינויי בחיים. הטיפול ברייקי הוא פשוט, כל שנדרש הוא זוג ידיים והכשרה באמצעות לימוד וחניכה שתאפשר יכולת טיפול ושחרור והקלה של כאבים, מחושים, ומצבי מתח. ברייקי נוכל לטפל בעצמנו ובאחרים וכן זהו כלי נפלא לטיפול והרגעה של ילדים. מומלץ במיוחד לנשים בהריון ולקראת לידה ללמוד קורס רייקי, כיוון שהרייקי מקל על תהליך ההיריון והלידה וכן התינוק ייוולד עם יכולת רייקי מולדת רגוע ובריא יותר. זהו קורס חוויתי ומעניין שעשוי לסייע כמעט בכל תחום בחיי היומיום. בואו להכיר, לחוות ולהכניס לחייכם את כוח הרייקי.

על המנחה- רותי בן אריה:
הקורס מועבר ע"י רותי בן אריה , מאסטר ברייקי קרונה וסייקם, מורה מוסמכת, מנחת סדנאות ומטפלת רוחנית כבר למעלה מ 25 שנה.
הקורס יועבר במרכז "באהבה", במושב בית עובד (סמוך לנס ציונה).

למידע נוסף על רותי בן אריה

טלפון (שיחת חינם): 072-2285588

נשמח לראותכם!

* כל הקורסים והסדנאות שמופורסמות כאן הן באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בעמוד הפייסבוק של לוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

מאמרים קשורים

Back to top button