ספרי בריאות

ספר טאי צ'י למתחילים

מערכת אלטרנטיבלי
טאי צ'י צ'ואן הינו פעילות סינית עתיקת יומין, המתוארכת מאז 1100 לספירת הנוצרים. בטאי צ'י ישנן חמש שיטות עיקריות: יאנג, וו, הו, סאן וצ'ין.

השיטה למתחילים המוצגת בספר זה, בנויה מעשרים צעדים המהווים את השליש הראשון בשיטת יאנג בסגנון המקוצר. עשרים צעדים אלו אינם מהווים, בשום אופן, קיצור דרך או ורסיה מקוצרת של טאי צ'י. הם ילמדו אותך שפת תנועה חדשה וכיצד להתרגע עמוקות, ישיגו יישור וכיוון כל חלקי עמוד השדרה כראוי, ובסופו של דבר, תלמד כיצד לשחרר צ'י, זרימת האנרגיה. ידע מהימן של השליש הראשון של השיטה – בעקרונותיה ובביצועה – הינו המפתח לבקיעות בטאי צ'י.

בספר נושאים רבים ובינהם:
——————–

גילוי שלוות נפש וגוף דרך טאי צ'יף המתורגל בסין מזה אלפים בשנים…

כיצד לגרום לגופך לזרום מתנועה לתנועה. כל תנועה נפרדת מזו הבאה אחריה אך יחד עם זאת כולן מתמזגות בקצב מלא שלווה.


גילוי הדרך בה הכרתך וגופך נמצאים בהרמוניה מושלמת ועוד…

טאי צ'י צ'ואן, שיטה שפותחה לראשונה בסין לפני כאלף שנים, עזרה למיליוני אנשים לגלות את הטאי צ'י כדרך להגברת הריכוז ולהתרגעות עמוקה. שיטה זו שהחלה כאמנות לחימה ואשר עוצבה על מנת לעזור לגוף לשחרר את זרימת האנרגיה הטבעית שבו, נחשבת לאחת משיטות התרגול המושלמות ביותר בעולם. קלייר הוטון, בספר "טאי צ'י למתחילים", מציגה את עשרים התנועות הראשונות של הטאי צ'י בסגנון היאנג הפופולרי.

כל צעד בכל תנועה מתואר בשפה ברורה, כל צעד מלווה בתמונה שקל לעקוב אחריה, הן מהחזית ומהן מהגב. כאשר מגיעים למיומנות בביצוע הצעדים הבסיסיים, ניתן לבצע את התרגיל בפחות מעשר דקות, המעניקות לך את כל התועלת המופלאה של הטאי צ'י. זהו ספר ההוראות הקל ביותר לשימוש, הקיים היום.

כריכה קשה, 160 עמודים


מאמרים קשורים

קרא גם...
Close
Back to top button