ספרי בריאות

הסודות הפשוטים של הבריאות – שרה חמו

מערכת אלטרנטיבלי
מה צריך לעשות כדי להיות בריאים יותר? בספר הסודות הפשוטים של הבריאות פורשת שרה חמו את תורת התזונה והחיים הבריאים, שעזרה לה להחלים מסרטן לפני יותר משלושים שנים.

הסודות הפשוטים של הבריאות, מאת: שרה חמו, בהוצאת מודן.

מה צריך לעשות כדי להיות בריאים יותר? בספר הסודות הפשוטים של הבריאות פורשת שרה חמו את תורת התזונה והחיים הבריאים, שעזרה לה להחלים מסרטן לפני יותר משלושים שנים. הספר ממשיך את שביל הזהב לריפוי טבעי – שבו תיארה חמו את תהליך החלמתה – ומביא לידי ביטוי את המידע שרכשה בשנות הניסיון הרבות שבהן ייעצה לאנשים במצבים בריאותיים שונים.
 
כל אחד משבעת העקרונות שבספר זוכה להתייחסות מעמיקה המלווה בהסברים ומחקרים, כמו גם בעדויות של מטופלים בדרכם להחלמה. אימוץ העקרונות יאפשר לכם לקחת את חייכם בידיכם ולחיות חיים בריאים בקלות – לרזות, למנוע מחלות קשות, להבריא ממחלות שונות ולהגיע לשיבה טובה מלאה באושר ושלווה – כל זאת באמצעים פשוטים וזולים שמתאימים לכל אחד.


שרה חמו, ילידת 1945, אם לשלושה וסבתא לעשרה, החלימה ממחלת סרטן מפושטת כשהייתה בת 34 בעזרת אורח החיים הבריא המפורט בספר זה, המבוסס על שיטת קינגסטון קליניק שלמדה ושכללה. באמתחתה שנים רבות של ניסיון בליווי אנשים לאורך תהליך הריפוי הטבעי שלהם. ספרה שביל הזהב לריפוי טבעי, שהפך לרב–מכר, סייע לעשרות אלפי בני אדם לשפר את אורח חייהם ובריאותם.

ניתן להזמין את הספר באתר הוצאה לאור מודן
בהנחה של 30% או בחנויות הספרים.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן


מאמרים קשורים

Back to top button