ספרי מיסטיקה

ספר סודם של קלפי חיות האינדיאנים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, רוני בנימין
ספר זה – סודם של קלפי חיות האינדיאנים, שמקורותיהם במסורת ילידי יבשת אמריקה, מסביר על הקלפים הנפוצים בעולם כולו וידועים גם בשם קלפי רפואה אינדיאנית.

מאת רוני בנימין, הוצאת 'אסטרולוג'

רוני בנימין – ילידת קיבוץ מנרה, כתבה ספר שכל חובבי המיסטיקה ילמדו ממנו. 

מסורת אינדיאנית עתיקה בת אלפי שנים מגלה סודות עמוקים על בני האדם. הרמזים הטמונים באופיים של 52 בעלי חיים הנפוצים באמריקה נוסחו לכדי חפיסת קלפים, המחולקת ל-9 סדרות ואינסוף סודות. הספר כולל חבילת קלפים לגזירה
  
מסורת קלפי החיות מתחברת עם מושג הטוטם, אותם פסלים מרובי דמויות שנמצאו על ידי חוקרים בעיקר באתרי תרבויות עתיקות באמריקה, אך גם במקומות אחרים בעולם. קלפי החיות האינדיאניים מאפשרים לכל אדם לבנות את הטוטם האישי שלו, המשקף את אישיותו, מצביע על כיוון גורלו ומכוונו לפתרון בעיות החיים. 

הספר מציג בצורה בהירה את עקרונות הקלפים ואת צורת השימוש בהם. הוא כולל גם עמודי צבע עליהם מודפסים הקלפים לגזירה. כל קלף זוכה להסבר מפורט על תכונותיו של בעל החיים והשלכותיו על גורלו של השואל. הקלפים מכילים גם חיבורים לערכים נומרולוגיים ולמסורות עתיקות נוספות.בסוף הספר פתיחות ופרישות לדוגמה של הקלפים, כולל הדגמות מהחיים האמיתיים, וכן הסברים על רמיזתו של כל קלף בעולם מערכות היחסים.עולם מיסטי חדש נפתח. 


האדם הוא ההשתקפות  של העולם הוא מכיל בתוכו את המינרלים, הצומח והחי, על מנת להכיר את עצמו הוא צריך לדעת להתבונן וללמוד מהסובב אותו.
החיות מביאות לאדם מסר כדי שהוא יוכל לרפא עצמו ולפתח עצמו מבחינה רוחנית..
בעזרת  לימוד הקלפים נוכל לאבחן מחלות, אופי האדם, מסר לשינוי, מסר לעתיד, מסר לכל מטרה. 

דוגמא למערכת יחסים שמשתקפת ע"י החיות:
1.עיט – פרידה, השלמה עם אובדן, ללכת לייעוץ, להתרחק לזמן מה על מנת לבחון את המערכת. סוליסט לא חברותי.

2.נץ- מערכת יחסית קונקרטית, אם זה מתאים זה בסדר. אהבה עם השכל. לא חברותי, מתנשא .

3.צבי – אהבה גדולה, נחמדות וסימפטיה. חברותי מאוד, מעט תלותי.

5.דוב – צורך בפינוק, חום, רוך. אהבת אם או אב. אין צורך בשינויים כרגע אלא בבוא הזמן המתאים, אבל יש צורך בבדיקת המערכת הזוגית ובתיקונים. יש להיזהר מחיבוק דוב. יעדיף להיות בחיק המשפחה ולא לצאת לבלות.

6.נחש – שינוי קיצוני במערכת, רענון והתחלה מחדש, אפשרות פרידה או ההיפך איחוד מושלם לאחר קשיים והבנה יותר טובה של הזוגיות טיפוס לא חברותי, מנצל את החברה לתועלתו.

לפרטים נוספים והזמנה לחצו כאן.


מאמרים קשורים

קרא גם...
Close
Back to top button