ספרי עידן חדש והעצמה

ספר אלוהים של יום יום

מערכת אלטרנטיבלי
ספר מיוחד במינו, חושף את חייה ועולמה של המחברת, בדרכה אל המודעות ששינתה את חייה.
בתוך השגרה היומיומית, מופיעה לעיתים תכופות למדי תחושת חוסר התכלית, שביחסים חסרי ההבנה הקיימים ביני לבין חברי (בעלי).

הצביטה המתמדת שבלבי, למראה עצלותו הרוחנית של חברי המתלווה להזדקנותו הפיסית, כמעט ואינה מרה ממני, למרות שברור ל שעלי להשלים עם מצב עניינים זה. כאמור למרות שהעולם כמנהגו נוהג, חשתי אטימות וריקנות, כמוהן לא חשתי זמן רב, ושבתוך תוכי ידעתי בברור שזמניים הם. לכל זאת נוספה העובדה שבגלל צירוף מקרים (כמה טיפשי להשתמש במונח זה) התווסף לסדר יומני עודף זמן, שקודם לכן היה מוענק לפעילויותיי המוסיקליות.

כתוצאה מכל זה, התחלתי מפשפשת בכתבי הקודמים – מאמרים, הרצאות, סיפורים, מכתבים, שירים, תרגומים שונים וקטעי יומנים שנכתבו בתקופות שונות בחיי. בין השאר, נתקלתי במאמר של המורה ליוגה והמשורר ההודי הדגול אאורובינדו, שתרגמתי בשעתו מאנגלית  לעברית, עבור אחד המפגשים הרבים שניהלתי באגודה התיאוסופית כשהייתי יושבת ראש שלה…


במשך שלוש שנים הייתי נתונה בעונג עילאי, כשמדי פעם עולה בי תובנה, שאינה קשורה במחשבה, אלא בידיעה ברורה של דברים רבים בעת ובעונה אחת, כגון: הם הנאור מתנהג בחיי היום יום שלו ככל אדם, ואם כן, מדוע? האם הנאור מדכא את חושיו, כמו למשל, את חוש השמיעה שלו, כשהוא משתמש בו לשמיעת מוסיקה המענגת את נשמתו, או מוסיקה רעשנית וקצבית המקפיצה את גופו ומרקידה אותו?

מודעות שאינה מתנסה במוחלט, יוצרת מתוך בורותה את עולמה וגורלה ומשתעבדת להם בעיוורונה. מודעות שמתנסה במוחלט יוצרת תוך הבנה ואהבה את עולמה וגורלה, והופכת לאדון על גורלה ועולמה. מודעות שמתמזגת עם המוחלט התמזגות מלאה, יוצרת את כל היש והאין אך היא משחררת מהם לחלוטין ומתקיימת במהות עצמיותה המוחלטת.

ספר, שברגע שתתחילו לקרוא בו, לא תוכלו להניחו.
ספר, שיעזור לכם להיפתח אל המודעות המוחלטת, האושר המוחלט, היקום המוחלט.

מספר עמודים: 224 כריכה: רכה.


מאמרים קשורים

Back to top button