ספרי עידן חדש והעצמה

ספר להעז ולהצליח

מערכת אלטרנטיבלי
תוצאות מדהימות! זה מה שכולנו רוצים בחיינו. אנו עשויים לרצות יותר כסף; או אולי אנו חושקים בעבודה מלהיבה יותר; אולי באהבת אמת, או ביחסי מין מספקים יותר. מדוע? מדוע איננו כל מה שברצוננו להיות? מדוע אין לנו כל מה שאנו רוצים? מדוע איננו משגשגים ומבורכים בכל שפע העולם? מה עוצר בעדנו?

אם נשאל את האדם הממוצע, אני בטוח שהוא או היא יוכלו לספק לנו שפע של סיבות "טובות" לכך שלא הצליחו: אני מכוער מדי, אני שמנה או רזה מדי, אני גבוה או נמוך מדי, אני זקנה או צעירה מדי, אני לא מספיק חכם, אני חלש מדי, אני חולה, אין לי השכלה מתאימה, אני מקבוצת מיעוט, אני קרח, אני רק אישה, אני רק רעיה, אני הורה יחיד, אני מפסידן נצחי, קבוע … עבור רובנו הסיבות לכך שאין לנו מה שאנו אומרים שאנו רוצים אך איננו יכולים להשיג, ימצאו ברשימה המפורטת לעיל. עברו בעצמכם על הרשימה וראו אם אינכם יכולים למצוא מייד לפחות שלוש סיבות שאינכם יכולים למצוא מייד שלוש סיבות נוחות להוכיח שאינכם יכולים לעשות את מה שאתם רוצים באמת.

האם אלה רק תירוצים? האם אלה סיבות "טובות" באמת, או שמא הן תירוצים בלבד? עמוק בתוך לבנו, האם אין אנו יודעים באמת, שיכול היה להיות לנו הכל – לו רק לא חששנו ללכת על זה? האם התירוצים עוצרים בעדנו, או זה שאנו לא מעזים? חשבו על כך.

תירוצים יש תמיד. אולם תעוזה באה מבפנים, מחזנו, היכן שאותה יד קטנה לופתת את לבנו ואומרת לנו: אתה פוחד!" פחד? "אני לא פוחד!" על פי תרבותנו אין אנו אוהבים להודות שאנו פוחדים ממה שהוא שאינו אלימות פיסית ישירה. איך אפשר שאנו נפחד? הפחד מכישלון – או הצלחה….


להעז ולהצליח- נותן לקורא תכנית בטחה ומובילה להצלחה, תכנית שכל אדם יכול ליישם אותה…ולהצליח בעזרתה!

כל אחד יכול להפוך למצליחן, אם רק ידע לפתח את בטחונו העצמי ולפשר את הערכתו העצמית – והכלים לעשות זאת מצויים בדפי ספר זה.

להעז ולנצח את הפחדים!
להעז ולעמוד מול אתגרי החיים!
להעז…ולהצליח!

241 עמודים, כריכה רכה


מאמרים קשורים

Back to top button