ספרי רוחניות

ספר בין שני עולמות

מערכת אלטרנטיבלי
אפרת ראתה באירועים שאירעו לה סימן, אות ודרך לכך, שהחיים אינם בטוחים כפי שאולי נראה, ותוכניות לא תמיד מתגשמות. לפתע משהו קורה והכל משתבש. מה השתבש בחייה? כיצד יצאה מזה? תוכלו לקרוא בספר זה שהשתדלתי שיהיה נגיש לכולם.

תחילתו של משבר:
אפרת לא מצאה מנוח לנפשה הפצועה. למה דווקא אני? חשבה, נלחצת בין הפטיש לסדן, בין מצב של אי שפיות לשפיות. מחד, חשבה להתאבד, מאידך, היה משהו שמנע ממנה לנקוט בדרך הזו?.

מהו? לא בדיוק הבינה. רק ידעה באופן מעורפל, שזה קשור לעולמות אחרים, ושאדם השם קץ לחייו במו ידיו, אין לנשמתו תקנה. זו לא תמצא מרגוע כשמדובר בחיי נצח. מנודה אל כף הקלע תהא נאלצת לברוח מפני מלאכי החבלה השכם והערב. היא ידעה כי "כף הקלע" הוא מושג מעולם הקבלה, המתאר מצב, שבו נידונה הנשמה למצבים קשים ביותר שבהם אינה מוצאת מנוח.


כך, לפחות, הסביר לה אחיה הצעיר יהונתן, שזה לו חמש שנים מאז חזר בתשובה, בכוונה ובאמונה שלמה. הדבר הפחיד אותה אף יותר ממה שניתן לשער, ובכל אופן, מנע ממנה את הניסיון לשים קץ לסבלותיה.
לפני השיבה ארצה, אפרת חזרה ארצה בסערה, לאחר שהות של כמעט חמש שנים בניו יורק. עברו שלושה ימים בדיוק מאז ההחלטה להתארגן ולטוס ועד למימושה. מה הביא להחלטה עדיין לא ברור. אם ישאלו אותה, תשיב, שערב אחד החלה להעלות על הכתב הוכחות לקיומו של אלוקים…

256 עמודים, כריכה רכה.


מאמרים קשורים

Back to top button