ספרי רוחניות

ספר מדיטציה פעילה

מערכת אלטרנטיבלי
התרגילים המעשיים בספר זה נכתבו על ידי רותי פישמן וברברה וייט בעיקר, שתיהן בעלות ניסיון רב במדיטציה פעילה. עידן אור תרם את החלק העיוני, המלווה את התרגילים לאורך כל הספר כולו והוסיפה הערות והרחבות רבות.

מדיטציה פעילה הנו הספר היחיד לו תזדקקו כדי להגיע למודעות האור, מודעות הנפש הגבוה – למענכם ולמען האוהבים עליכם.

כמה פעמים בחיים אמרת לעצמך – "אה, לו רק הייתה לי היכולת והאפשרות הייתי עושה כך וכך וכך וכך…" וכמה פעמים נשארת עם הרצון בלבד, ללא כל צעד רציני למימוש רצונותיך?

הכוח הפנימי למימוש המאוויים, הרצונות והתשוקות ולהגשמתם, תלוי רק בך. האמונה הפנימית ביכולתך להוציא את הכמיהה לדבר מסוים מן בכוח אל הפועל, רק בך עצמך טמונה היא.

כדי להיות מסוגל לעשות את הצעד הראשון להגשמת יעדיך עליך ראשית לכל – להאמין בעצמך וביכולת שלך לבצעם. מדוע תמיד נדמה לך כי אחרים "עשו זאת", וכי אתה לעולם לא תצליח?
ראשית – משום קטנות האמונה שלך בך עצמך.


השורשים לכך יכולים להיות נעוצים בכל אותם גורמים שהביאו לעיצוב אישיותך כמו משפחה, סביבה, חוויות שעברת וכמובן – אופייך שלך. ישנם אלו בנינו שכל אותם גורמים הביאו אותם לידי דימוי עצמי נמוך ונחות וחוסר ביטחון בסיסי בעצמם וביכולתם. אף אחד לא יוכל לשקם את תדמיתך, אם לא תעשה זאת בעצמך. גם אם תיעזר באנשי מקצוע שתפקידם לחטט בעבר ולדלות פרטי אינפורמציה שיעזרו להם לנסות לעצב את אישיותך מחדש, עדיין תיוותר העבודה הפנימית עצמה בידיך שלך.

208 עמודים, כריכה רכה.


מאמרים קשורים

Back to top button