אהבה רוחנית

מיניות האישה וסודות הרחם

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, סאננד סילר לב אש
למה המיניות חשובה?… למה חשוב לטפח אותה?

מיניות האישה היא נושא רחב ביותר, הנושא נחקר אלפי שנים ובעצם מתחילת קימנו בעולם מיניות האישה נמצאת כל הזמן איתנו.
כיום בעולם, מיניות האישה היא במקום הנמוך שלה. יש הרבה הדחקה, אשמה, פחד, השפלה, פגיעה, וניצול. בספר "מעגל אבנים" של ג'ון למברט, המיניות נחווית כמתנה שניתנה לנו מאמא אדמה, ובשבטים חוגגים אותה בכבוד ובאהבה.

יש משפט באנגלית שאומר כל כך יפה: Sexuality is not what we do it's what we are.

כשאנו מתבוננים בלינגאם (איבר המין הגברי בסנסקריט "מטה האור") אנו יודעים הרבה על מהות גברית, שהיא מתקשחת, חודרת, מפיצה זרעים וכהשלמה היוני (מסנסקריט "המקדש") מבטא את המהות הנשית, פנימית, רכה, מכילה, נחדרת.

לקח לי הרבה שנים, ועדיין, להבין שדרך המיניות, שהיא גוף ונפש, דרך העונג שלי אני חווה אותי! בעצם אני חווה את המהות העמוקה ביותר שלי, מעבר לתכונות אלו או אחרות, מעבר להישגים, לתארים, לרכוש ולמעמד אישי.


בעולמנו היום אנו מוצאים עצמנו נדרשים להוכיח: שאנו מוצלחים, מצליחים, גבריים, נשיים, הורים ועוד. זה לוקח אותנו הרחק מהמקום של "להיות", הרחק מהאהבה. התפיסה של המין כמתנה היא אפשרות לחזור לחוויה פשוטה, מכבדת ומהנה בגובה עיניים!!

אישה היא אורגזמית מטבעה, מאחר ונולדנו מאורגזמה, הרי זו חוויה שהגוף זוכר, ורוצה לחזור אליה, האזנה למוסיקה, טיול ביער, טבילה בים, אכילת שזיף אלה חוויות שיכולות להיות אורגזמיות. מיניות נשית היא נוכחות בכל הגוף ומתחילה בזה שאנו מקבלות ומוקירות את גופנו, ככלי לביטוי של היופי והעצמה, של אלפי שנות ידיעה עתיקה, וחכמה שמתגלגלת בתאים, ורחם שארוגה בקורי כסף עדינים לירח ולעוד רחם ועוד רחם, נוכחות שאנו מקבלות דרך שורשינו שמגיעים לבטן האדמה, ללבה, לליבה .

אנו רגילות להתייחס לרחם כאל אבר הולדה, בית גידול לילדנו המתוקים, יצור ביציות, דם , מחזור, הריון, ציסטות, ועוד. אבל זה ממש לא הכול, האינדיאנים התייחסו לרחם כאל איבר החלימה של האישה, כשחלימה היא היכולת שלנו לברוא וליצור מציאות. בטאו הרחם נקראת "הארמון השמימי" ומתייחסים אליה בקדושה. ובשבטים קדומים התייחסו לרחם כשל יצור פראי שיש לו חיים משלו, היכולת של הרחם לנוע – להתרחב ולהתכווץ – מציפה את הגוף בתחושות מיוחדות. למעשה הרחם הנה המרכז העיקרי של המיניות והחושניות שלנו, והיא טומנת בחובה כוחות גדולים של ריפוי והזנה, לנו , לגופנו, לנפשנו ולכל סובבנו. להתחבר לנשיות ולמלאות המינית שלנו אפשרי דרך הרחם!!

האורגזמה הרחמית מתרחשת בקצה הנרתיק, בנקודת המגע עם הרחם, והיא החזקה והעמוקה ביותר לנשים, וממש לא רבות מאיתנו חוות אותה, יש נשים (מעטות) שחוות אותה במהלך של לידה טבעית, בכל מקרה אורגזמה זו דורשת גירוי רב ומתמשך מצד בן הזוג.


הרחם היא כמו ספוג, סופחת אליה אנרגיה שלילית או חיובית בהתאם למה שקורה לנו, והסביבה בה אנו נמצאות, לשם נאספים ונשמרים במשך שנים, טראומות, ורגשות קשים – וכך במחלות רחמיות זו הדרך של הגוף לבטא את ההרעלה הפנימית הזאת. כשאנו מקיימות יחסי מין שלא בלב שלם, כשאין שם את האכפתיות והאהבה שאנו זקוקות לה, כשיש אלימות בקשר הזוגי/מיני שלנו – אנו מרעילות את רחמנו.

למצב הרחם יש השפעה מאוד חזקה על מצב הרוח שלנו, מרגישים זאת הכי חזק בזמן המחזור החודשי. כדאי מאוד להקדיש זמן לניקוי ושחרור של מה שמוחזק שם. גם לנשים שעברו כריתת רחם יש מה לעשות מאחר שהתבנית האנרגטית עדיין שם למרות כריתת האיבר.

מעבר למילים הגדולות, נשים אהובות, חשוב ליצור מחדש קשר עם הרחם, להתחבר לחיים שבתוכה גם לפני או אחרי שילדנו ילדים, גם אם איננו יכולות ללדת או שכרתנו את רחמנו, בכל מקרה היא שם!!, מחכה לנו.

אפשר פשוט לשים ידיים על הבטן התחתונה, להקשיב, להיות ולהטעין את הרחם באהבה להרגיש ולהעצים זה המרכז שלנו מרכז הכובד, זה המקום של היצירה של החוסן זה המקום של ההזנה, של החושניות הטבעית ממליצה לעשות זאת יום יום ולשים לב.


מאמרים קשורים

Back to top button