אהבה רוחנית

למגנט אהבה – זוגיות, אהבה ומה שביניהם

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, רבקה רז אייל
איך ניתן להגיע לזוגיות הרמונית עם אהבה לשנים ארוכות… ??!!!

במאמר זה נלמד איך למגנט אהבה, ואיך למגנט ולזמן זוגיות 

במציאות שלנו כיום חלק גדול ממערכות היחסים לא עובדות כפי שבני הזוג היו רוצים.

שיעור הגירושין עולה ומתוך אלה שנשארים נשואים רק המיעוט מאושר.

למעשה, כל קשר שלנו ובמיוחד מערכות זוגיות, הן בית ספר עבורנו. בכל קשר זוגי אנחנו לומדים משהוא על עצמנו. בחירת בני הזוג אינה מקרית ומייצגת מה שיש לנו ללמוד באותו זמן שהקשר נוצר.

כל אחד מאיתנו יוצא לחיים עם פצעים רגשיים מהילדות. כשאנחנו יוצרים מערכות יחסים אלה משקפים לנו את המקומות שחווינו כילדים, כאשר בן הזוג הוא בדרך כלל שיקוף של אחד ההורים.


כשאנחנו במערכת זוגית ובן הזוג מבקר אותנו באותן אמירות שאמרו לנו ההורים, יש כאן הזדמנות לריפוי עצמי, לראות שמה שאמרו עלי זה לא באמת אני ואולי הדברים נובעים מבעיות של האחר.

חשוב לזכור שבכל מערכת יחסים בה אני נמצא, יש לי אחריות למה שקורה שם. לא שאני אשם שהצד שני ביקורתי אבל אם הייתי מגיב אחרת אחרי הביקורת הראשונה באסרטיביות ואומר שזה לא מתאים לי ולא מתעלם מכך.

כל מה שקורה יש לו קשר ישיר אלינו. לעיתים קשה לקבל זאת, אך זהו כלי עבודה הטוב ביותר עבורנו. אנחנו יכולים להסתובב שנים ולהשליך על הבן הזוג את חוסר האיזון שבתוכנו, ואם נעזוב מערכת יחסים מבלי למצות את השיעור הבעיות יחזרו אלינו במערכת היחסים הבאה

לאחר שמיצינו את הנושא יכול לקרות אחד משניים:
– או שצד השני באמת משתנה והמערכת משתנה
– או שנוצר פירוד טבעי ללא צער


אם בני הזוג יפסיקו להאשים אחד את השני בבעיותיהם, יכירו בעובדה שהבעיות נובעות מהם ויסתכלו כל אחד על עצמו, תיווצר שלהבת חדשה שבה נוכל לראות את השני כפי שהוא, מבלי לצפות שהוא ישתנה.

זיכרו: ביקורת נובעת מפחד, היא מגבילה את הצד השני ומקטינה את האהבה.

הקרבה ונתינת יתר נובעים גם הם מפחד וזה יוצר מחויבות אצל הצד השני. יש כאן הגבלה, גם על עצמנו וגם על הצד השני.

חשוב שנדע מה היא נתינה אמיתית

רוצים להצליח! איך עושים זאת?
הדרך הנכונה היא להתמקד קודם בעצמנו, לפתח מודעות, אסרטיביות, להגיע לאיזון פנימי לאהוב ולהעריך את עצמנו , כי רק אז תמגנטו את בן בת זוג שיתאים לכם.


מאמרים קשורים

Back to top button