אנרגיות חיוביות

טיפול באמצעות אנרגיות ותקשור

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, יפה עמוס
טיפול מקרוב/מרחוק בעזרת תחושה ותקשור מתאפשר בביקור בקליניקה, וכן בשיחת טלפון, או דרך האינטרנט עם מצלמת וידאו לקשר אופטימלי בשידור חי.

מהו טיפול מרחוק?  
טיפול מרחוק/ קרוב בעזרת תחושה ותקשור מתאפשר בביקור בקליניקה, וכן בשיחת טלפון, או דרך האינטרנט בשיחה במיקרופון וגם עם מצלמת וידאו לקשר אופטימלי בשידור חי. וגם באמצעות דו-שיח בכתיבה בסגנון צ'ט. המפגש האישי בקליניקה עדיף.

 באיזה בעיות ניתן לטפל? 
*המטפל/מתקשר מטפל בכל נושא ה"מציק" לפונה 
*עזרה ראשונה 
*כאבי ראש 
*כאבי שיניים 
*מתחים  
*פחדים 
*שרירים תפוסים 
*עיניינים רגשיים 
*עניני יחסים 
*זוגיות 
*קריירה ועוד…


כיצד הטיפול מתבצע? 

כשהמטפל/מתקשר מתחיל לקבל מידע מילולי מהפונה- כמו שם, גיל ותמצית הבעיה שהפונה מנסה לפתור- מתעוררות אצל המטפל/מתקשר באופן ספונטני תחושות פיזיות בגוף המבהירות למטפל/מתקשר כעין תמונה של מצב המטופל מהרבה בחינות – רגשיות וגופניות: המטפל/מתקשר מזהה ריכוזי רגשות כמו כעס, עצב, פחד, תסכול, אהבה ומיקומם המדויק באזורי הגוף הספציפיים, וכן מחסור באנרגיה, או מתח (=ריכוז עודף של אנרגיה). גם בשאלות של יחסים מרגיש המטפל/מתקשר מצב אנרגטי של היחסים.  
המטפל/מתקשר משלים את המידע המתקבל בתקשור מילולי ומקבל פרטים ככל שישאל על מהות הרגש שנמצא, ואם הרגש שנמצא יוצר בעיות – חוקר המטפל/מתקשר מהן הסיבות לרגש זה ומתי בעבר הוא הופיע- במשך חיי המטופל, או בגלגולים קודמים, או "ירושה" מדורות קודמים. 

כשהמטפל/מתקשר מגיע למקור הזמן ומהות הרגש- המטפל/מתקשר מטפל בשחרור המחסום ואיזון של אותו חלק גוף כדי שתפקודו יחזור להיות חופשי מההכבדה של הרגש הנדון.  
תהליך דומה מתרחש כשהמדובר בהיסטוריה של פגיעה פיזית בגוף של המטופל וגם באזורים ירודים כתוצאה מפגיעה פיזית בחיי המטופל או בדורות וגלגולים קודמים של המטופל. המטפל/מתקשר מאבחן מצב יחסים של בני זוג- מהות היחסים, מי תורם או פסיבי, מי חסום, מהות החסימה- ואז טיפול לשחרור מהחסימה.
תקשור לגבי העתיד – נעשה רק אם הפונה מבקש בפירוש כיון שחיזוי עתיד הוא עניין הנוגע לאחריות של הפונה לחייו.  
במהלך הטיפול שמתחיל בבעיות מעשיות עכשוויות המטפל/מתקשר לרוב מעביר מידע מתוקשר על הדרך הנכונה למטופל בחייו – על פוטנציאל לעיסוק לפרנסה, ועוד בתחום המיסטיקה כמו השפעות מכוכבים שונים, אסטרולוגיה ועוד.


במחסומים מנטליים -של אמונות מעכבות- טיפול ע"י הבאה למודעותו של המטופל בדו-שיח ו/או ע"י טיפול אנרגטי.

תוצאות: במהלך טיפולים כאלה של טיפול מקרוב או מרחוק (גם האינטרנט) בעזרת תקשור ואחריהם התרחשו ועשויים להתרחש הרבה מאוד " ניסים" – כלומר תוצאות מיידיות מדהימות מעבר למובן במושגים רגילים. כולל צמרמורות עדינות בגוף, תחושת רווחה והקלה והיעלמות כאבים, שחרור שרירים תפוסים, תחושות שמחה ושחרור רגשי חזק, ועוד. 
האדם הפונה חייב להיות אמיתי ולהתכוון ברצינות לפנייה שלו. הנושא חייב להיות נושא שבאמת מעסיק אותו.
בתהליך מעורבות ההתכוונות האמיתית של הפונה ושל המטפל, מידת הריכוז של שניהם בזמן הטיפול, מידת הפתיחות של הפונה גם בכלל וגם לעניין עצמו של האפשרות לשינוי בצורה מאוד יוצאת דופן זו. הפונה לא צריך להבין בדיוק איך התהליך מתרחש- מספיק שהוא סומך שהשינוי אפשרי בצורה כזו. 
חד משמעית – המטפל/מתקשר לא אמור לטפל בכל בעיה וכמובן לא בכל בעיה הוא יכול לטפל. לרוב זה יהיה מקרה שמהטופל בעצמו צריך לעבור תהליך של התמודדות ואיתה התפתחות אישית בקשר לבעיה שנוצרה. או שמהטפל.מתקשר מנוע מלטפל בה מסיבה שאינה ידועה. 
אהבה היא היסוד לכל הקשרים שתוארו כאן ובלעדיה הכל בלתי אפשרי. אבל אהבה תמיד אפשרית.
אהבה זו אנרגיה פיזית מעשית מאוד, – אנחנו פשוט עוד לא הספקנו ללמוד עליה את כל הביטויים שלה ביקום.


מאמרים קשורים

Back to top button