אנרגיות חיוביות

מהו ההילינג?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, עידו פרץ
הילינג פירושו ריפוי ומקור הביטוי השם הוא הילינג רוחני – SPIRITUAL HEALING

בהגדרה הרחבה ביותר של הילינג כל צורה שבה מתבצע ריפוי שאינו באמצעים פיזיים כמו נגיעות, צמחי מרפא, או מחטי דיקור נחשב להילינג.

הצורות השונות של ההילינג כוללות, טיהור אנרגטי של ההילה באמצעות צלילים מקערות טיבטיות, טיהור אנרגטי של ההילה באמצעות קריסטלים, הזרמת אנרגיות הילינג למטופל דרך כפות הידיים של המטפל – כמו בשיטת הרייקי.

ישנו הילינג רוחני אנרגטי – בהם המטפל משתמש בכח התפילה, ובכח האמונה שלו על מנת למשוך ניסים ונרחיב על נושא זה בתטא הילינג.

הילינג עם המלאכים – בטיפול אני מזמין את המלאכים הקדושים, שהינם ישויות אור הפועלות בשליחות הבורא, לבצע טיפול הילינג במטופל, לרפא, לבצע טיהור אנרגטי של השדות, להטעין באור ובאהבה, להגן ולתמוך במטופל.


בהילינג מטפלים גם בהילה האנרגטית של המטופל – שדה כח אנרגטי הסובב את המטופל כמו ביצה ענקית, אשר מכיל בתוכו רישום אנרגטי של חוויות המטופל. בהילינג דואגים לאזן שדה זה, לבצע טיהור אנרגטי של שדה זה, להטעין אותו באנרגיות טובות, ולהביא אותו למצב שלם. שדה זה שומר על המערכת הכללית ומונע חדירה של אנרגיות שליליות.

נושא נוסף שעובדים עליו בהילינג הינו מערכת מרכזי האנרגיה של המטופל – על מנת שמרכזי אנרגיה אלו המתפקדים כשנאים יעבדו ביעילות, בטיפול הילינג מטהרים, מטעינים ומכוונים מרכזים אלו לפעילות תקינה.

אחת השיטות החדשות בהילינג היא שיטת התטא הילינג, אשר פותחה על ידי ויאנה סטיבאל.

בשיטת התטא הילינג המטפל מתחבר לבורא כל שישנו על יד מדיטציה קצרה, שמטרתה ליצור את החיבור הגבוהה ביותר לרובד המכונה – מישור המציאות השביעי. ברובד זה אנו בחיבור מלא עם הבורא באופן הטהור ביותר. בחוויה זו נמדדים במוח המטפל – גלי תטא – ומכאן מקור השם תטא הילינג. מרובד זה המטפל מגיש בקשה אנרגטית לטיפול המבוקש אל הבורא.


אחת הסוגיות בהן עובדים בתטא הילינג רבות היא סוגיית האמונות. לדוגמא, אם ילד שמע מהמורה שלו : אתה לא מוצלח, לא יצא ממך שום דבר. יכול להיות ובמודע האמירה לא נקלטה אבל ברמה תת- מודעת היא עשויה להישאר. בתטא הילינג מבקשים את ההסרה של האמונה הלא מודעת: “אני לא מוצלח – ומחליפים אותה באמונה חדשה – לדוגמא – אני מוצלח.

בתטא הילינג יש אפשרות לחוות ניסים. מי שבאמת עושה את הריפוי בתטא הילינג – הוא הבורא שכוחו אינו מוגבל על ידי שום דבר שברא בעצמו. המטפל בתטא הילינג מנחה את הטיפול על ידי בקשות מהבורא יחד עם חווית עדות לריפוי המתבצע.

מאחר וכאמור בשיטת התטא הילינג הבורא הוא המרפא, אנחנו עוקפים את כל ההגבלות שקיימות בבריאה לריפוי וכשהבורא בוחר לרפא, אין מי שימחה בעדו – זוהי הגדולה של התטא הילינג. עוד יתרון נוסף לשיטת התטא הילינג – באמצעות עלייה למישור הקיום השביעי – אנו מתחברים בתודעה לרמה שהיא "מעל הזמן" ולכן בתטא הילינג ריפוי יכול להתרחש באופן מיידי – ללא זמן המתנה.


מאמרים קשורים

Back to top button