אנרגיות חיוביות

הילינג חכמת הלב

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אורלי זיו
הילינג מאפשרים לנו לגלות חסימות אנרגטיות ולפתוח אותן.

טיפולי הילינג נפוצים מאוד בארץ ובעולם. מהו הילינג? הילינג מאפשר לנו לגלות חסימות אנרגטיות, לפתוח אותן ומאפשר בעצם ניקוי משקעים מהעבר ואיזון אנרגטי.

בתהליך ההילינג, טיפול אנרגטי מאפשר למטפל בהילינג לקלף את שכבות הבצל האנרגטיות מעל ליבך. אני מקבלת מסרים מתוך ליבך. מסרים בעלי משמעות כמו זיכרונות ילדות, כמו אהבות שלא מומשו, כמו תשוקות ויצירתיות שנזנחו, כמו חסימות אנרגטיות ואמונות מעכבות שאינן מאפשרות לך להתקדם בחיים ולממש את מי שאת באמת. לפעמים אני רואה את הילדה הקטנה שבך שמחכה שמישהו יראה אותה, יקשיב לה, יבין אותה, יחבק אותה ויעטוף אותה באהבה. 


איך עושים הילינג
התהליך האנרגטי הוא סוג של קיצור דרך שמאיר מקומות חבויים בתוך הלב. דברים שלא תמיד יודעים לבטא במלים, שלא תמיד יודעים להגדיר, שלפעמים מתביישים לדבר עליהם בקול רם, ומתגלים דרך שדות האנרגיה. כשאני פוגשת את המידע הזה תוך כדי הטיפול האנרגטי, אני מעלה אותו למודעות שלך אחרי הטיפול, ומאפשרת לך לעשות עם המידע הזה עבודה פנימית ולשחרר את המכשול. העלאה למודעות כמוה כמו להאיר בפנס מקום חשוך וזה לכשעצמו כבר מייצר ריפוי ללב.

הילינג בשבילי הוא להתחבר לאנרגית המקור הפנימית שלי, של אהבה אינסופית בתוכי ולהעניק אותה הלאה בתשומת לב ובהתכוונות. נתינה ללא תנאי, בנינוחות ובהרמוניה ומתוך אמונה גדולה וכוונה שיתעוררו כוחות הריפוי הטבעיים בגופו ובנפשו של המטופל. כל שנדרש הוא להיות בהתמסרות, בנתינה וקבלה, באהבה. הילינג מאפשר לי להיות צינור מוחלט נקי וטהור למעבר של אנרגיה בתדר של אהבה אינסופית ממקור אלוהי. מה שקורה בתהליך ההילינג הוא שאפשר לא להרבות במלים, השדה האנרגטי שנפתח בינינו מדבר ומגלה לי אינפורמציה מרבדים עמוקים שלפעמים קשה לדבר עליהם או לא נעים לתת להם ביטוי..


ההילינג הוא לדעת שהריפוי הוא משהו גדול מאיתנו, לדעת שהאנרגיה נפלאותיה דרכיה. זאת חכמת הלב שמדברת את ההילינג שלי.
– אנרגיה שפותחת את הלב.
– אנרגיה שמאזנת את הצ'אקרות.
– אנרגיה שמעוררת את הכוחות הטבעיים בגוף.
– אנרגיה של ריפוי מקומות כאובים.
– אנרגיה שמאפשרת לשחרר ולהרפות.
– אנרגיה בתדר של אהבה אינסופית.
– אנרגיה שמאפשרת להשלים ולקבל את מי שאת כמו שאת באהבה עצמית.

השאיפה שלי שחכמת הלב תהפוך להיות לכם למצפן בחייכם באשר תהיו. חכמת הלב עבורי היא דרך חיים והיא נמצאת איתי בכל רגע ובכל מקום. חכמת הלב זה מה שמרגיש לך בבית!

שלום שמי אורלי זיו ואני הילרית שמטפלת בשדות אנרגטיים ובמיוחד בשדה האנרגטי שסביב הלב שנקרא גם צ'אקרת הלב.. דרך טכניקה בשם ״הקשבה ללב״ אני מקשיבה לך כפי שלא הקשיבו לך מעולם, ומעלה למודעות שלך את מה שחבוי בלבך, ומשתוקק לצאת החוצה. דרך הילינג חכמת הלב ישתקף לך ליבך, כל מה שחווית השאיר שם השתקפות. הייחודיות שלי לשקף לך את ההשתקפויות מתוך ליבך.


מאמרים קשורים

Back to top button