גוף ונפש

מדיטציה עם קריסטלים אנרגטיים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אתי דמרי
מדיטציה עם גבישי קריסטל יכולה לסייע לאיזון מערכת הצ'אקרות בגוף ולהביא אותנו לרגיעה ושלווה.

כאשר אנו בוחרים לערוך מדיטציה עם גבישי קריסטל מאוד חשוב לבחור את האבנים לכל צ'אקרה (מרכז אנרגטי) באופן אינטואיטיבי, ולהתכוונן עם כל גביש לפני שמניחים את המערך על הגוף.  
יש לאחוז את הגביש בשתי הידיים, לעצום עיניים ולדמיין קרן אור היוצאת מתוך צ'אקרת העין השלישית אל כפות הידיים. חשבו בלבכם על התכונות והצבע שלה, ועל היכולת שלה לעזור ולאזן את הצ'אקרה. צריך להתחיל עם הגביש של הצ'אקרה הראשונה, ולעבור כך עם כל הגבישים, לפי הסדר.

שלב ראשון – הרפיה 
לאחר כוונון הגבישים, יש לשכב על מיטה או מזרן, לקחת גביש ראשון המתאים לצ'אקרת הבסיס ולהניח אותו באיזור עצם הזנב, את הגביש השני, המתאים לצ'אקרת המין יש להניח כ – 5 ס"מ מתחת לטבור, את הגביש השלישי המתאים לצ'אקרת מקלעת השמש להניח על הבטן כ – 3 סמ' מעל הטבור, את הגביש הרביעי המתאים לצ'אקרת הלב להניח באיזור החזה, את החמישי המתאים לצ'אקרת הגרון, באיזור הגרון (בלוטת התריס), את הגביש השישי על המצח בין שתי העיניים, ואת הגביש השביעי של צ'אקרת הכתר, להניח מעל הקודקוד. 

הקשיבו לנשימות הטבעיות של הגוף במשך כדקה, התחילו לשאוף אוויר עמוק ולשחרר בנשיפה איטית שבע פעמים, כל שאיפה ונשיפה עבור כל צ'אקרה, ולהרגיש איך כל המתח יוצא מהגוף. בשלב הבא – התחילו לכווץ ולהרפות את השרירים בגוף – כפות רגליים, שוקיים, ירכיים, עכוז ואגן, בטן, חזה, גב, כתפיים, ידיים, כפות ידיים, צוואר, ראש. בכל פעם שתרפו איבר בגוף, תחושו יותר רגועים ויותר שלווים. במשך כל התהליך חשוב מאוד לא לשכוח לנשום.


שלב שני – הדמייה 

דמיינו קרן אור היורדת מן היקום אל הקודקוד ועוברת לאט לצ'אקרת העין השלישית, לאחר מכן ממשיכה לרדת לצ'אקרת הגרון, צ'אקרת הלב, מקלעת השמש, ממשיכה לרדת לאט לצ'אקרת המין ולאחר מכן לצ'אקרת הבסיס. קרן האור ממשיכה לרדת עד לאזור כפות הרגליים, מסתובבת ועולה בחזרה, מגיעה לצ'אקרת הבסיס, עוצרת, וצבעה משתנה לאדום.

חושו את האנרגיה מסתובבת, את החום שהיא מקרינה. חושו את הויטליות, את השאיפות, רצון ההישרדות שהיא מעוררת בך, תנו לעצמכם לחוש כיצד האנרגיה באזור זה מתאזנת. המשיכו לדמיין את קרן האור עולה לצ'אקרה השניה – צ'אקרת המין, עוצרת והופכת לצבע כתום. חושו את האנרגיה מסתובבת, הרגישו את כוח היצירתיות והמיניות שקיימים בתוכם, הרגישו את החום שהיא מקרינה, תנו לעצמכם לחוש כיצד האנרגיה באזור זה מתאזנת. המשיכו לדמיין את קרן האור עולה לצ'אקרה השלישית – מקלעת השמש, עוצרת והופכת לצבע צהוב. 

חושו את האנרגיה מסתובבת, הרגישו את הכוח שהיא נותנת לכם, את החום שהיא מקרינה. תנו לעצמכם לשחרר את כל הרגשות השליליים שקיימים בתוכם, חושו כיצד האנרגיה מתאזנת. המשך לדמיין את קרן האור עולה לצ'אקרה הרביעית – צ'אקרת הלב, עוצרת, והופכת לגוונים של ורוד וירוק. 

חושו את האנרגיה מסתובבת, הרגישו את גופכם מתמלא ברגשות של תשוקה, אמפתיה, אהבה, הרגישו את הרוגע, השלווה, הרגישו את החום שהיא מקרינה, תנו לעצמכם לחוש כיצד האנרגיה באזור זה מתאזנת, המשיכו לדמיין את קרן האור עולה לצ'אקרה החמישית, צ'אקרת הגרון, עוצרת, והופכת לגוונים של כחול.


חושו את האנרגיה מסתובבת, הרגישו את גופכם נפתח אנרגטית להדרכה אלוהית, הרגישו את מרכז התקשורת שלכם שולח קרניים לכל מי שאתם בוחרים וליקום העליון. הרגישו את החום שהיא מקרינה, תנו לעצמכם לחוש כיצד האנרגיה באזור זה מתאזנת, המשיכו לדמיין את קרן האור עולה לצ'אקרה השישית – העין השלישית, קרן האור עוצרת ומחליפה את צבעה לסגול, אינדיגו. 

חושו את האנרגיה מסתובבת, חושו כיצד אנרגיות רוחניות עוטפות אתכם ואת הכוחות המגנטיים של האור, הקשיבו לאינטואיציה שלכם, למסרים שיש לאנטיליגנציה האינסופית לתת לכם, הרגישו את החום שקרן האור מקרינה, תנו לעצמכם לחוש כיצד האנרגיה באזור זה מתאזנת. דמיינו שמתוך צ'אקרת הכתר יוצאות קרניים של אור כמזרקה ועוטפות את כל גופכם. ברגע זה אתם מקבלים הגנה אנרגטית מן היקום, אהבה אין סופית ועוד "מתנות" שאתם זקוקים להן.

המשיכו לשכב כך עוד זמן, תוך כדי רגיעה, הניחו לדברים לזרום, לקרות, למחשבות לפרוץ באופן חופשי, תנו לעצמכם זמן. כאשר תחושו שאתם מוכנים לצאת מן המדיטציה, ספרו מחמש עד אחת לאחור, הזיזו את ידיכם, רגליכם, נשמו נשימה עמוקה, התמתחו, ופקחו עיניים.

מומלץ מאוד לעשות מדיטציה זו במקום שקט ונעים, להדליק נר, לשים מוסיקה שקטה ונעימה. למי שקשה לזכור מה לעשות ניתן להקליט את עצמכם כאשר יש מוסיקת רקע.

זיכרו: ככל שאדם הופך להיות מכוון אל האבנים ואל ה"עצמי עליון" כך ההדרכה האינטואיטיבית תועיל לו יותר. נצלו מיומנויות אלו בלב אוהב ופתוח כלפי עצמכם וכלפי אחרים.


מאמרים קשורים

Back to top button