חוקים רוחניים

הדלת אל האושר

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, רן אושר
הדרך בה אנו סוגרים דלת אחת בחיים תקבע את הדרך בה תיפתח בפנינו אחרת – "חוק הדלתות" מכוון אתכם בדרך אל האושר.

"חוק הדלתות" מלמד אותנו שהדרך אל השלמות, האושר ושלוות הנפש תלויה, בין היתר, באופן בו אנו סוגרים דלת אחת בחיים ופותחים את הדלת הבאה. נפרדתם בכעס – ייתכן ותצטרכו להתמודד עם תחושות כעס גם בקשר הבא. נפרדתם כשהעניינים ביניכם "סגורים" – תוכלו לעבור לקשר הבא באנרגיות חיוביות. סופו של סיפור אחד, מרמז על תחילת הסיפור הבא.

"חוק הדלתות" קורא לכם להתבונן על נתיב חייכם ולשאול את עצמכם שאלות משמעותיות. האם יש לכם דפוס תגובה קבוע לארועים המתרחשים בסביבתכם – האם הדפוס שלכם יוצר קשר שמתחיל בחיבור חזק ביניכם ובין האחר (אם בזוגיות, בעבודה או סתם בחברות), ולאחר זמן מה נוצרת התרחקות המסתיימת בריב? היו כנים עם עצמכם, ובדקו האם אתם נוטים להאשים אחרים בווכחנות, ביקורתיות, בוגדנות או כל תכונה אחרת כלפיכם, האם התופעה חוזרת על עצמה אחת לזמן מה, עם אנשים שונים, או שמא הדפוס שלכם כולל הענקת יתר, תחושה שאתם נותנים יותר ומקבלים פחות, ולבסוף ניתוק הקשר.


אם תאפשרו לעצמכם התבוננות אמיתית, תוכלו לזהות כיצד אתם סוגרים דלתות. מבחן חשוב לסגירה נכונה של קשר כלשהו, יכול להתבצע על ידי בחינת התחושה שלכם ביחס לקשר: האם אתם יכולים לפגוש אדם זה היום, או שקיים מטען שלא מאפשר תקשורת, האם אתם יכולים לבקר במקום בו עבדתם בעבר, או שמא אתם חשים "כיווץ" למול המחשבה שתחזרו אליו, האם אתם יכולים לבקר במקום בו גרתם בעבר, או שאתם מעדיפים להתרחק משם, האם מתרחש בחייכם מצב בו אתם עוברים לצד השני של הכביש כשאתם רואים אדם מוכר, כי אינכם מעוניינים לשוחח עימו.

כאשר קיימים אנשים המתנגדים לכם, כאשר אתם חשים מאוימים או מאיימים על אדם כלשהו, כאשר דבר מה נותר פתוח, מומלץ מאד לעשות מאמץ לשינוי המצב. לא תמיד הדבר תלוי בכם, אך רצוי שתאפשרו לאנרגיה השלילית להתנקות מחייכם. ככל שמספר האנשים שאתם מתנגדים להם יהיה גדול יותר, כך גם הקושי שלכם לפתוח דלתות עתידיות יגדל. זהו חוק רוחני חשוב ביותר. רוצים להצליח, לזרום ולממש את עצמכם – עשו שלום, עשו "סולחה" עם אנשים מעברכם.

תהליך זה דורש לעיתים אומץ והתעלות על דפוסים, אך התוצאות שלו יכולות להיות מדהימות. אם "סגרתם מעגל" עם אדם מסוים, תגלו שממקום אחר לחלוטין, שלא קשור בהכרח לאדם זה, ייפתח המזל.

"חוק הדלתות" תקף גם בנושאים חומריים. אם חלילה גנבתם או פעלתם באופן לא ישר, השארתם חוב לא סגור, או אתם יוצרים אנרגיה שלילית כלפי המציאות שלכם – חשוב לתקן את העבר ולשחרר את האנרגיה השלילית. יש לסגור נכון את הדלת, כדי שתוכלו לפתוח דלתות חדשות ולהצליח באמת בחייכם.


אין הדבר אומר שאתם חייבים להיות מלאכים. ברור שלא הכול ניתן לסגירה. אך השתדלו לעשות זאת ככל הניתן. במידה ותתקשו לסגור את העבר, תוכלו להיעזר בכוח התודעה ובשימוש באנרגיה הקוסמית, כדי לסגור נכון את הדלת.

המלצות לסגירה נכונה של דלתות:

1. צרו קשר עם אנשים מעברכם, חברים ואפילו עם בני זוג מהעבר. שאלו לשלומם, שוחחו איתם מעט. צרו אנרגיה טוב והיפרדו כידידים.

2. החזירו חובות. אם אתם בקושי כלכלי, עשו זאת בתשלומים. אם אינכם מסוגלים כלל להחזיר, דברו עם האדם לו אתם חייבים. שפע מגיע לאנשים הסוגרים את חובות העבר.

3. בקרו במקומות בהם עבדתם בעבר. שוחחו עם אנשים שם, שאלו לשלומם. צרו אנרגיה טובה והיפרדו כידידים.

4. סגרו עניינים פתוחים. לימודים, ניירת, תשובות שאתם אמורים לתת לאנשים, או כל נושא אחר. השתדלו לסגור מעגלים רבים ככל הניתן.
 
ב ה צ ל ח ה !


מאמרים קשורים

Back to top button