חוקים רוחניים

חוק האנרגיה הקוסמית

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, רן אושר
קיימים מספר חוקים רוחניים, שאם נלמד לפעול לפיהם, נחייה חיים מאושרים וממומשים יותר. נמשיך ונתייחס לכללי האיזון ואל חוק מס. 9 "חוק האנרגיה הקוסמית".

"חוק האנרגיה הקוסמית" הוא החוק הראשון בסדרת חוקים המתייחסים אל הסמוי מהעין. כל הסובב אותנו, החי הצומח והדומם, מורכב ביסודו מאנרגיה. אנרגיה זו דומה לחלקי "לגו", המאפשרים בניית כל מבנה בו נחפוץ. אם נרכיב ב"לגו" צורת בית – נקבל בית ואם נבנה צורת אוניה – נקבל כמובן אוניה. אך חלקי היסוד של ה"לגו" הם אותם חלקים, על ידי חיבורים שונים נקבל תוצאה שונה.

כך גם האנרגיה הרוחנית ממנה מורכב היקום. חלקי היסוד הם אותם חלקים, אך על ידי חיבורים שונים נקבל תוצאה שונה. האנרגיה הזו נמצאת סביבנו ובתוכנו. בשמים, בארץ ובכל מקום..
כל גוף, ישות, צמח או דומם – מורכבים מאנרגיה זו. כל חלקיק אנרגיה מכיל מידע על כל החלקיקים הקיימים ביקום. מבלבל?


אדגים לכם באופן הבא: ברגע זה ממש מקיפים אתכם תדרי רדיו שונים. רשתות שידור, ערוצים שונים, הכול קיים במעורבב. תוכלו לקלוט שדרים אלה בכל מקום אליו הם מגיעים. תוכלו לקלוט שדרים אלה גם כאן, במקום בו אתם נמצאים ברגע זה. אין צורך לשנות מיקום, כל השדרים ניתנים לקליטה ברגע זה ובמקום זה. כל שעליכם לעשות הוא לכוון את תדר הרדיו שלכם והנה – קיבלתם את רשת ב', שיניתם את כיוון התדר והופ.. גלי צה"ל.

האנרגיה הרוחנית דומה במידת מה לאנרגיית תדרי הרדיו. אך היא מכילה את כל הידע הקיים ביקום. נקרא לה – "האנרגיה הקוסמית". חיבור לתדר הנכון יכול לאפשר לאדם אחד להיות ממציא גדול, לאחר להיות יצירתי, יש מי שייעזר בתדר כדי לממגנט הזדמנויות אל החיים, יש מי שיפתח את האינטואיציות שלו. למעשה כל אחד מכם במודע או שלא במודע נעזר בתדר האנרגיה הקוסמית מפעם לפעם. ברגעים של צירופי מקרים חיוביים, של הצלחה ושל מימוש, ברגעים בה תחושת הבטן מכוונת אתכם אל המקום הנכון ובזמן הנכון, ברגעים שאתם חווים שמחה וסיפוק, כשטוב לכם עם עצמכם – אתם מחוברים.

לכל אדם קיימת גישה ישירה אל האנרגיה הקוסמית, אך רוב חיינו איננו מנצלים נכון ידע זה.  אנו חוסמים את יכולת התקשור שלנו עימה. אחת הדרכים הנפוצות לחסימת יכולת זו היא הידע הלוגי שנרכש בחיינו ..


אך שימו לב לשאלות הבאות:

בשני חדרים זהים שהו שני אנשים שונים. האם לכשתכנסו אל אחד החדרים תחושו שונה מתחושת החדר האחר?
אם הגעתם לבית בו התרחש ריב רגע לפני הגעתכם, האם תחושו במתח באוויר?
פגשתם אדם מושלם, עם כל הנתונים הדרושים לכם. האם תוכלו להתחבר אליו אם האנרגיה שלו לא תואמת לשלכם?
האם חוויתם מצב בו נזכרתם באדם שזמן רב לא שמעתם ממנו והנה, פתאום – צירופי מקרים ואתם נפגשים איתו או עם מישהו שמזכיר אותו?
יכולת טלפתית – האם כבר נתקלתם בה במצבים מסוימים אצלכם או אצל אחר?
האם חלמתם אי פעם חלומות עם מסר – או חלומות נבואיים?
האם חוויתם צירופי מקרים חיוביים בתחום העסקים, הזוגיות, או אולי בתחום הבריאות? האם הכרתם את בני זוגכם בדרך של צירופי מקרים מפתיעה? האם מצאתם עבודה בדרך שכזו? האם מצאתם עצמכם אי פעם יוצרים יצירה כלשהי וחשתם כיצד היצירה "יוצרת את עצמה"? האם חוויתם אי פעם תחושת בטן שגרמה לכם להגיע למקום מסוים, סדנה, הרצאה או סתם מפגש – ומצאתם שם תשובות לשאלות משמעותיות בחייכם? האם אתם מאמינים כי הגעתם לכתבה זו במקריות?
שאלות אלה ורבות נוספות מחיי היומיום של כולנו עוסקות בקשר שלנו אל "האנרגיה הקוסמית". כבר מזמן לא מדובר במיסטיקה רחוקה או בכת שולית. מדובר בדרך חיים שכל אחד מאתנו חווה ובכלים מופלאים לחיים טובים ומאושרים יותר.


מאמרים קשורים

Back to top button