חוקים רוחניים

חוקי המציאות – הסודות העתיקים והשמורים ביותר בעולם

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, מעין דגן
החוקים של המציאות הינם הסוד העתיק והשמור ביותר בעולם. הם הדרך להכיר בכוח האנושי, רוחני שקיים בכל אדם.

החוקים של המציאות הינם הסוד העתיק והשמור ביותר בעולם. הם הדרך להכיר בכוח האנושי, רוחני שקיים בכל אדם. הכוח הגרעיני שבונה מפעיל את המציאות כולה.

למה הידע והחוקים של המציאות הפכו להיות הסוד השמור והעתיק ביותר בעולם?
כוח רוחני, אנושי, מציאותי, הוא אחד הכוחות החזקים ביותר בעולם. אם כמובן נכיר בו, נפעיל אותו ונרגיש אותו.

אם נחשוב לרגע על אדם רוחני בעל השפעה גדולה על החברה והתרבות היהודית למשל. אדם כמו שהיה הרב כדורי ז"ל, האר"י הקדוש ז"ל, בעל הסולם ז"ל. אפילו אדם כמו הרב לייטמן, שעוסק בהפצת חכמת הקבלה. אדם שעושה עבודת קודש, מחזק ותומך/ מלווה להתפתחות ולגילויי עצמה פנימיים של הרבה מאוד אנשים סביבו. נוגע בסוגיות של אחריות הדדית, אהבה, אכפתיות, חמלה, ונתינה.

כל מי שמדריך ומכוון לכוח חיובי ואנושי בעצמה כזו, למעשה תורם לשינוי חברתי גדול וחשוב. לכל אדם שלומד במרכז שלו, יש חברים ומשפחה – מילים ופעולות של חמלה, אהבה ונתינה חודרות ומחלחלות עמוק לתוך המבנים והיסודות של החברה.


מה היה קורה לחברה שלנו, אם עוצמת ההשפעה הזו, הייתה נמצאת בידי אדם שלילי? אנחנו אפילו לא מתחילים להבין איזה כוחות אמיתיים השיגו אותם מורים בודהיסטים, חכמי הקבלה, ואלו העוסקים בלימודים הרוחניים, בהיבט החיובי והטוב של הכוח האנושי. משום שאין להם שום סיבה לעשות לנו הצגת עוצמה. שום רב חכם ומקובל עוד לא ייצא לסיבוב הופעות בווגאס והדגים את הכוח הרוחני הגדול שלו, בלכופף כפיות או לקרוא מחשבות. אבל יחד עם זה, במקום מסוים בתוכנו, אנחנו מאמינים שיש בו גם את התכונה הזאת ואולי אפילו יותר מזה, הכוח לרפא, הכוח לשנות משהו בחיים שלנו, הכוח לתת לנו משהו שאין לו שם אמיתי – חוץ מ"כוח רוחני חזק ועוצמתי".

למה ללכת לקוראי עתידות? מתקשרים? מורים להתפתחות?
בדרך כלל אנו פונים לגורם חיצוני, אם או בלי להבין שאנו מחפשים בדיוק את אותו הכוח הרוחני, שאנחנו מאמינים שיש להם. אנו מחפשים משהו אחר, שונה, מישהו שיודע יותר ממה שאנחנו על המציאות שלנו.

כוח רוחני – הוא עצמה אמיתית ומציאותית. הלכת להתייעץ באדם רוחני? מתקשר, קורא בקלפים? יועץ סתרים? שילמת לו כספים? איך לדעתך נראית המציאות היומיומית של אותו אדם שקיבל ממך כסף? רוחנית או גם רוחנית וגם פרקטית?

הסודות של החיים עצמם

כאשר הסוד הגדול ביותר והשמור ביותר בעולם, הוא הסוד הנוגע בחוקי המציאות הרגילה – נוגע בחיים עצמם. הוא הסוד של מה שנסתר בתוך כל המילים וכל הספרים, בתוך כל השיטות וכל המדיטציות וכל התהליכים ההתפתחותיים.

התפתחות רוחניתמודעות עצמית, בודהיזם, קבלה, תקשור ועוד… הם לא המטרה הם האמצעי. הם לא הסיבה עצמה להכיר בכוח הפנימי שלך. הם הדרך – הם "האוניברסיטה" לחיים מציאותיים עמוקים וטובים יותר שבחרת לך.


ללמוד רוחניות, התפתחות, מודעות עצמית, קבלה, בודהיזם כולן גישות שונות או למעשה כלי. כלי שמכוון למקום אחד פנימי עמוק וחזק – הכרה וחיזוק המקור הפנימי שלך.

המטרה היא לא ללמוד רוחניות, או להיות רוחני, וגם לא להיות בודהיסט, נוצרי, סופי, או יהודי דתי.
הסיבה שלשמה נוצרו כל הדרכים השונות להגיע אל המטרה, להגיע אל המטרה האינסופית של הקיום האנושי שלך. היא הסיבה שבגללה אנחנו חיים, נולדים, עובדים, אוהבים, מרגישים, חושבים, מבינים ומתים. הסיבה היא לחזור חזרה אל תוכנו, אל ההכרה שלקיום שלנו על פני האדמה יש ערך תכלית וסיבה. יש כוונה ויש כיוון להתפתחות החיים.

המטרה והסיבה של כל תהליך רוחני היא להכיר בכוח הגרעיני, להכיר במשמעות החיים, בערך, להכיר ולהבין את הכוח שיש לכל אדם לחזור חזרה הביתה. פנימה. לתוך עצמו האחד, האמיתי. לחזור לחוויה אחת שלמה ומלאה של חיים. להבין ולהכיר את המגבלות האנושיים ואת החוקים הרוחניים שמלמדים איך פורצים ומשנים את הגבולות הללו ואיך חיים בתוך החיים המציאותיים.


מאמרים קשורים

Back to top button