פירוש חלומות

נתיב החיים- אנרגיית החיים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שגיא מנדלבוים
אין דבר חשוב ומקודש יותר מאשר הגוף האנרגטי שלנו. כל מחשבה או רעיון שיש מאחוריהם כוונה, פיזיים או רוחניים הנם הוויה אנרגטית הממלאת את הגוף האנרגטי.

נתיב החיים
החיים מתחילים ברגע הלידה וצריכים להסתיים ברגע ההארה. כולנו אמורים לעשות את זה – להיות מוארים. בלי גלגולים ובלי תירוצים. אולם, לרוב אנו מתים לפני שהספקנו להגיע אל המטרה הנכספת, והסיבה איננה משום ש"הגורל האכזר" לא העניק לנו מספיק הזדמנויות, אלא מכיוון שאנו מונעים זאת מעצמנו. חיינו עמוסים במערכות יחסים לא נכונות, עבודות לא מתאימות וחברים לא נכונים. אנו נוטים לקחת על עצמנו יותר מדי, להתחייב בפני אנשים ולהבטיח הבטחות שגורמות לנו לחוש דאגה, כעס ועוד.

כל גורם הקיים בחיינו הנו הוויה אנרגטית בה אנו הוגים אפילו לא במודע. מצבור ההוויות שאנו אוגרים יוצר בלבול, מסתיר דרכי פעולה ועוצר את ההתפתחות הרוחנית שלנו. כך למשל אם חבר ביקש מאתנו לעזור לו בהעברת דירה ואנו הבטחנו כי נגיע, מתווספת אל המערכת שלנו עוד הוויה אנרגטית. כמו כן, ככל שיעברו הימים מבלי שביצענו את הפעולה תשוב ההבטחה להטריד אותנו ואליה כמובן יתווספו רגשות אשם ועוד בעיות שיכבידו על המערכת. בעצם, אם בכל יום בחודש נבטיח מעין הבטחה שכזו נגרור עמנו בסיומו 30 הוויות אנרגטיות מעיקות למדי שמכבידות על הנתיב הרוחני שלנו.

הוויות אנרגטיות אלו נמצאות בגוף האנרגיה שלנו. גוף זה הנו נתיב החיים שלנו, או אם תרצו המערכת האחראית על כך שנגיע אל ההארה הנכספת. גוף זה הוא מעין חלל, חסר מרחב וזמן המהווה אותנו, מרגע לידתנו ועד מותנו או עד רגע ההארה בחיינו. גוף אנרגטי זה מכיל את כל ההוויות האנרגטיות שלנו- אלה שהתהוו בנו כעת, אלה שיצרנו בעבר ואלה המחכות לנו בעתיד. ככל שגוף אנרגטי זה יהיה נקי יותר מהוויות טורדניות מיותרות בהווה כך נהיה רגישים יותר לחוש בהוויות בעלות השלכה על עתידנו ונהיה קשובים יותר לאינטואיציה שלנו.

אין דבר חשוב ומקודש יותר מאשר הגוף האנרגטי שלנו. כל מחשבה או רעיון שיש מאחוריהם כוונה, בין אם הם חיוביים או שליליים, פיזיים או רוחניים הנם הוויה אנרגטית הממלאת את הגוף האנרגטי. כשחיינו לפעמים אינם ברורים זה מפני שהם מלאים בהוויות מפריעות המעסיקות את הגוף האנרגטי שלנו ולכן אין ביכולתנו לתת משקל ומשמעות להוויות אנרגטיות חיוביות. לכן האדם המתחיל את המסע בעולם החלומות, חייב קודם לכן לצאת למסע של טיהור ולבחון את מערכות היחסים ואת כל התחומים האחרים בחייו.

אם שמרנו כראוי על קדושת הנתיב שלנו נוכל לחוש למשל מתי חבר טוב מתכוון לחייג אלינו (וכך אולי נרים את שפופרת הטלפון לחייג אליו בדיוק כאשר הוא מבצע זאת) או מתי אדם יקר לנו מתכנן עבורנו דברים. אם למשל גבר חושב להציע לאישה מסוימת נישואין מחשבה זו בעצם מצויה בגוף האנרגטי שלו כהוויה רוחנית. במקרה ואותה אישה תשמור על קדושת הנתיב שלה תוכל גם היא לחוש באותה הוויה מאחר והיא חלק ממנה בפועל. לרוב אנו נוהגים לכנות את תחושות הבטן הללו "אינטואיציה" ומהי בעצם אינטואיציה זו? יכולת שליפה של הוויות מתוך הנתיב הרוחני שלנו.

ככל שהנתיב שלנו נקי יותר אנו חופשיים לחוש בהוויות חיוביות שמכוונות את דרכנו. שמירה על קדושת הנתיב הרוחני גורמת לכך שהמעבר בין המציאות האנרגטית, אותה אנו חווים דרך הנתיב הרוחני שלנו, למציאות הפיזית, אותה אנו חווים דרך העיניים, יהיה פנוי ויאפשר לנו להיות קשובים להוויות החבויות במציאות האנרגטית ולמסרים העדינים של עולמנו הפנימי. אגב, גם ההתעקשות לשמור ולהיאחז בדברים קיימים מעכבת אותנו אפילו אם לעיתים הדבר סמוי מן העין.

דוגמא טובה לכך תהיה אירוע שבו חברה טובה שהיא גם שותפה לעסק מועלת בכספי החברה יום אחד בסכום עתק ונעלמת. הפעילות המיידית שלנו כנראה תכלול תביעה בבית משפט ורדיפה אין סופית אחריה תוך ניסיון להעניש אותה עד כמה שאפשר. הבעיה הנוצרת היא שבמקום להוציא את ההוויה האנרגטית מהחיים שלנו ולשכוח מהסיפור, אנו בפועל רודפים אחריה עוד ועוד ומחזיקים בה בכוח. נכון, אנו נפסיד סכום נכבד, אולם נרוויח את החירות האנרגטית שלנו.

ההבדל בין כישוף שחור לכישוף לבן
כאן המקום לדבר על ההבדלים בין כישוף שחור לכישוף לבן אשר יבהירו את רעיון ההוויות האנרגטיות. כישוף שחור הנו פעולה בה אנו מתעקשים להכניס בכוח גורם כלשהו אל חיינו. לרוב הגורם אינו מתאים ולצורך כך אנו משתמשים באנרגיה בצורה אלימה ותוקפנית תוך ביצוע מניפולציות.

לצורך הדוגמא נאמר שמגיעה בחורה למכשף שחור העוסק בתקשור אשר מוקסם מיופייה ומתאהב בה. בעודה מדברת, קם המתקשר ממקומו ובתנועה אגבית תלש שערה מראשה ונעלם למספר דקות. בזמן זה רקח עם השערה שבידו עיני סממיות, ודם עטלפים וביצע כישוף שביקש שהבחורה תתאהב בו. מה קרה כאן? אותו אדם הכניס את הבחורה אל תוך הנתיב הרוחני שלו למרות שכנראה היא איננה צריכה להיות שם.

הכישוף הלבן, לעומת זאת, הנו תהליך אנרגטי אשר בסופו יש לנו מספיק אנרגיה כך שכל מה שצריך לקרות קורה ברגע הנכון ובזמן הנכון.

אם אותה בחורה תגיע לדוגמא למכשף לבן והוא יתאהב בה לא יהיה לו צורך בכל פעולה. כי היא תתאהב בו. הכל בחייו קורה ברגע הנכון ובזמן הנכון ולכן לא צריך להפעיל שום כוח.

עכשיו, תגידו מה החכמה, הרי זה לא כישוף? ובכן, כישוף לבן הוא לא עניין של התכווננות, או הישג רגעי, אלא מצב של שליטה בחיינו המתאפשר בזכות האנרגיה שאותו המכשף הלבן אוגר.

ככל שהגוף האנרגטי שלנו יהיה נקי יותר, כלומר ככל שיהיו בו פחות ופחות הוויות אנרגטיות, נוכל לצבור יותר מאנרגיה זו, התנהלות החיים תהיה ברורה ובהירה ונוכל להיות קשובים להזדמנויות הנקרות בדרכנו.

החדשות הרעות הן שכולנו מכשפים שחורים. בחיי היום יום אנו משתמשים ללא הרף בכישוף השחור. אנו פועלים בדרך זו באופן תמידי והוא קיים בכל רובד בחיינו. מה ההבדל בין אדם הרוקח כישוף כדי שיוכל "לסדר" לו להיכנס למקום העבודה אליו הוא התראיין לפני שעה לבין שאותו אדם מתקשר לאביו ומבקש שיפעיל עבורו פרוטקציה? אנו משתמשים כל הזמן באמצעים "אלימים" כדי ליצור שינויי בחיינו וזה קיים בכל תחום: אנו מפעילים פרוטקציה בעבודה, מכשפים את בני הזוג בדייטים, מתעקשים לקיים דברים בחיינו למרות שהם אינם "מסתדרים" וכדומה.

אבל אלו הם החיים ואנו צריכים לנהוג בהם כך, תוך כדי שאנו מודעים, ומחכים לשלב בו תהיה לנו מספיק אנרגיה כדי שהדברים יתרחשו מאליהם וללא מאמץ.

איך עושים את זה?
אז איך מתחילים לצבור את אותה האנרגיה? פעילויות רוחניות ובמיוחד חלימה הם כלים שבעזרתם, בדומה למכון כושר, אנו מפעילים ומעצימים אנרגיה זו. יחד עם זאת עלינו ללמוד לשמר את האנרגיה הזו ולא לבזבז אותה. חלק גדול מאנרגיית חיים זו מבוזבזת כיוון שאנו לא שומרים על קדושת הגוף האנרגטי ומבזבזים אנרגיה יקרה מפז על הוויות מיותרות. לכן אנו צריכים להתחיל לנקות את ההוויות המיותרות ולהקפיד שחיינו יהיו נקיים מכל מה שמיותר.

טארוט חלומות וקצת יותר – האתר של שגיא מנדלבוים

ליצירת קשר ופרטים נוספים על שגיא מנדלבוים

מאמרים קשורים

Back to top button