ראשי | רפואה משלימה | אוכל בריא

אוכל בריא


אפרסמון להמון

מקורו של האפרסמון בדרום מזרח סין, משם התגלגל ליפן וזכה לכבוד גדול. הוא מכיל כמות ניכרת של סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון, מינרלים סידן, ברזל ועוד ... המשך המאמר

לימון (Citrus limon)

עקב תכונותיו מיץ הלימון משמש כמחטא טבעי של מים ומזון. ... המשך המאמר

חזרת הגינה (armoracia cochleara)

החזרת נחשבת לצמח תרבות עתיק יחסית. היא הייתה נפוצה בארצות דרום מזרח אירופה ומערב אסיה ויתכן שמוצאה מהונגריה. ... המשך המאמר

חלב עיזים

חלב עיזים קל יותר לעיכול בהשוואה לחלב פרה, כי הוא מכיל כמויות קטנות יותר של חלבון הקזאין. ... המשך המאמר

תזונה מקררת

אין כמו צלחת מרק מהביל ביום חורף קר, אבל מה עושים כשחם כל כך? מה אוכלים בקיץ ועדיין לשמור על אנרגיות טובות? ... המשך המאמר

Goji Berry – אוכמניית הגוֹג'י

הפעם, נערוך היכרות עם פרי מיובש קצת פחות מוכר אך עם איכויות ששווה לערוך איתן היכרות מקרוב. קבלו בבקשה את פרי Goji Berry – אוכמניית הגוֹג'י ... המשך המאמר

קח פרי ותהיה לי בריא – פירות קיץ

כל כך פשוט להושיט יד ולקחת אשכול ענבים עסיסי ולהתענג מהמתיקות המתפצפצת בתוך הפה – תענוג של קיץ ישראלי וזר, לא יבין זאת.. ... המשך המאמר

אגוז קשיו(occidentale accardium)

אגוזי קשיו עשירים בשומן (46%) המכיל כמות גבוהה יחסית של חומצות שומן חד בלתי רוויות (68%) ורק 15% חומצות שומן רב בלתי רוויות. ... המשך המאמר

שמן דגים

שמני דגים עשירים בשומן כגון דג מלוח, טונה, מקרלים, סרדינים, טרוטה וסלומון עשירים בחומצות שומן רב בלתי רוויות הנקראות אומגה 3. ... המשך המאמר

צנון הגינה (raphanus sativus)

הצנון הוא גידול תרבותי עתיק מאוד שהיה נפוץ במצרים העתיקה, ביוון, א"י ורומא. ... המשך המאמר

סויה (Glycine max)

מוצא הסויה מסין בימי הקיסר שנג-ננג שהכריז על חמישה גידולים מקודשים בניהם קטניית הסויה, האורז, החיטה הדוחן והשעורה. ... המשך המאמר

לפת (Brassica campestris)

מוצא הלפת מסין ומרכז אסיה ובעת העתיקה היה ירק נפוץ שגודל הן במזרח בסין, בארצות המזרח התיכון וביוון, רומא ומצרים. ... המשך המאמר

חמוציות/cranberry (vaccinum oxycoccus)

שיח החמוציות שייך למשפחת פירות היער ונפוץ באנגליה ובצפון אמריקה. ... המשך המאמר

גזר הגינה (daucus carota)

הגזר מגביר יצירת כדוריות דם אדומות. מומלץ בדלקות כבד, מרגיע שילשולים בקרב תינוקות ומונע התפתחות תולעים במערכת העיכול. ... המשך המאמר

סובין

הסובין מכיל בעיקר סיבים לא מסיסים המתפרקים ב 50% על ידי חיידקי המעיים ויוצרים נפח לצואה המאפשרת את דחיפתה על ידי תנועת שרירי המעיים. ... המשך המאמר

דלעת (cucurbita moschata)

גרעיני הדלעת מכילים מינראלים וערכים תזונתיים גבוהים. אכילת גרעינים לבנים מומלצת במצבי אנמיה, אסתמה וכן הם טובים לחיזוק הזיכרון . ... המשך המאמר

בננה (musa sapientum)

הבננה מנטרלת צרבות ומפחיתה כאבי אולקוס בקיבה ובתריסריון. ... המשך המאמר

בצל הגינה? כל כך הרבה בריאות!

השימוש בבצל היה ידוע בכל התרבויות העתיקות הן במזרח הקדום, במצרים, יוון ורומא והן בסין. ... המשך המאמר

סגולות הריפוי של הסלק - כוכב בריאות אדום

סלק - אדום ובריא. הסלק הוא ירק שורש שגדל באדמה והוא עתיר ויטמינים ומינרלים וערכים תזונתיים חיוביים. ... המשך המאמר

אננס - אננס יתרונות בריאותיים

פרי טרופי טעים עם איכויות ותועלות בריאותיים. ... המשך המאמר

הקינמון הופך אותך לבריא יותר

קליפת עץ הקינמון הינה תבלין מתוק אשר משמשת למאכל ולמרפא כבר אלפי שנים. ... המשך המאמר

1 2 3 4 5 next סך הכל: 85 | מציג: 1 - 21

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן