מדורי תוכן

ראשי | רפואה משלימה | אורח חיים בריא | 10 טיפים לשמירה על עור בריא

10 טיפים לשמירה על עור בריא

10 טיפים לשמירה על עור בריא 10 טיפים לשמירה על עור בריא

חולמים על עור זוהר וחלק? יש לנו כמה טיפים טבעיים בשבילכם!

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801


מספר עצות שיעזרו לכם להשיג את המטרה לשמירה על עור צעיר, בריא זוהר ורענן.

1. שתו הרבה מים מסוננים ונקיים- לפחות 6- 8 כוסות מידי יום ואולי תזדקקו אפילו ליותר בתקופות חמות ובימים שבהם אתם מתעמלים. כמות מים נכונה הכרחית לשמירה על לחות העור שלכם ולסילוק רעלים דרך הכליות והמעי הגס. רצוי להתחיל את הבוקר עם 2 כוסות מים בטמפרטורת החדר.

2. הכניסו לתפריט שלכם הרבה סיבים, זה גורם לפעולת מעיים סדירה ומגביר את סילוק הפסולת המיוצרת בגוף שלכם. אנשים מסוימים עם בעיות בעור סובלים מעצירות מכיוון שהם לא מזינים את עצמם במקורות טובים של סיבים.

3. ודאו שהתפריט שלכם מכיל הרבה חומרים נוגדי חמצון (שעוזרים להאט את הזדקנות התאים). ירקות ופירות טריים הם המקור הטוב ביותר לנוגדי חמצון צמחיים טבעיים.

4. שמרו על צירופי מזון נכונים. יש לאכול חלבונים ופחמימות בארוחות נפרדות, כך תמנעו תסיסה וריקבון במעי הגס ותגבירו את ספיגת חומרי התזונה לדם.

5. בשעה ששומנים רעים מזיקים לגוף שלכם חומצות שומן חיוניות (שומנים טובים) הכרחיות לעור בריא. אתם יכולים לקבל אותן מדגנים מלאים, זרעים, אגוזים, פולי סויה, ירקות עם עלים ירוקים כהים, שמנים מכבישה קרה (במיוחד שמן זית) והאוכלים דגים יש להרבות בדגים מהים הצפוני מקרל וסלומון.

6. הימנעו מכמויות מוגזמות של קפאין או אלכוהול, שכן הם שואבים לחות מהגוף שלכם. על כל כוס קפה, או משקה עם קופאין שתו 2 כוסות מים.

7. הפחיתו מלח במזון שלכם, עודף נתרן במערכת מוביל לנפיחות בעור ולבצקת, נסו זרעי סלרי, ירקות ים, רוטב סויה נטול מלח, או אחד מהרבה התחליפים הטבעיים נטולי המלח. כמו כן הימנעו ככל האפשר ממאכלים מתובלים מאד.

8. הפחיתו מאכלים סותמים, הגרועים ביותר הם בשר אדום, מוצרי חלב, מוצרי קמח לבן, אוכל מעובד, אוכל מטוגן ומאכלים שמכילים שמנים או שומנים רוויים.

9. אקנה -  למרות שאקנה מופיעה בדרך כלל בשנות העשרה, היא גם די נפוצה בין מבוגרים. בדרך כלל היא נובעת מחוסר איזון הורמונאלי שמעורר את בלוטות החלב להגביר הפרשה שומנית, אבל אקנה יכולה לנבוע גם מתזונה לקויה. אקנה מחמירה בעקבות סילוק לקוי של פסולת מאיברים פנימיים וכן עקב אכילת מזונות עתירי שומן ומזון תעשייתי. שתו הרבה מיצי ירקות טריים במיוחד גזר, חסה, סלרי ופטרוזיליה. כדאי גם לכלול ירקות ודגנים מלאים בארוחת הצהריים ובארוחות הערב, במיוחד עלים ירוקים, קרם וסבון מחלב נאקות עוזר מאד להוריד את הדלקתיות, גזרים, אורז מלא, קינואה דוחן קיטניות ונבטים ולייבש את הפצעים.

10. חשוב לקיים מעקב אצל רופא עור, בעיקר לאלה שנמצאים בקבוצת סיכון, בעלי היסטוריה משפחתית של שומות או היסטוריה משפחתית של שומות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


280 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

עצירות, אקנה, אורח חיים בריא, תזונה לקויה, נוגדי חמצון, חניתה הרשקוביץ, עור בריא, עור פנים בריא, עור פנים בריא וחלק, טיפים לעור חלק, טיפים לעור פנים חלק, עור חלק, עור פנים חלק תרופות סבתא, עור פנים חלק וזוהר, עור חלק ללא פצעים, איך להשיג עור פנים חלק, עור חלק בפנים, עור חלק בגוף, עור חלק וזוהר, חלב נאקות, חוסר איזון הורמונאלי, המעי הגס, שמירה על עור פנים צעיר, אוכל מעובד

תן ציון למאמר זה

0