ארומתרפיה

אהבה חושניות ושמנים ארומתים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, רותי בקיש
לתהליך הפיתוי והעונג אנו מצרפים את השמנים, השמנים הם עולם רחב ומפעים שפונים ישירות אל המוח ומעלים את עוצמת החוויה המינית.

עוד מראשית ההיסטוריה היצר משמש את בני האדם, המין מאפשר לגברים לחוש בצורך שלהם לאהבה, בעוד קבלת אהבה מסייעת לאישה לחוש בכמיהתה למין. חיי המיניות הם המקום היחיד שבו נפגשים הרגשות והתשוקה ושם הם מפרים זה את זה. 

בימים קדמוניים שתרבויות היו פגניות, מין ופוריות היו שלובים זה בזה, ופריון האדמה היה מחובר אל פריון המין האנושי, הם נחגגו יחד בזמן אביב וקציר.

סמלים וסימנים הקשורים למין כמו:
השדיים: כיום יש להם בעיקר מבט ארוטי אך בעבר הם סמלו אמהות הזנה, ושפע.
בגוף יש אברים שונים עם שייכות למין כמו אוזניים מקושטות, עיניים ושפתיים. שפתים מכווצות משוחות בצבע אדום הם סמל לנשיקה, משיכה מינית, שפתיים חותמות מכתב אהבה לוהט או שפתון על צווארון…. גם פרקי הידיים הם אזורים אינטימיים ובעצם כל ההצגה היא שפת גוף כדי להראות כמה אנחנו מושכים ומפתים.


וכעת לכל החגיגה הזו אנו מצרפים את חוש הריח וחוש המישוש – התחושות. 
לתהליך הפיתוי והעונג שבא איתו אנו מצרפים את השמנים האתריים, השמנים הם עולם רחב ומפעים שהוא עולם של ריחות שפונים ישירות אל המוח ומעלים את עוצמת החוויה המינית, אנו נבחר את השמנים המעוררים את האזורים האחראיים על פעילות מינית, זרימת דם מואצת, סילוק בישנות וחרדות. ובעצם יוצרים תחושה של נינוחות ורגיעה.

וכאשר נרגעים ומפסקים לחשוב, אפשר להתחיל ליהנות.
ולכן בהמלצה לערב כחול עמוק מרגש ומרטיט:
הכינו את החדר מבעוד מועד, הכינו נרות בחדר והדליקו אותם, פזרו עלי כותרת של ורדים אדומות שכמובן קשורות רגשית לאהבה, הכינו קערית עם שוקולד מפתה שגם הוא פונה ישירות החושים המיניים, הבעירו במבער את השמנים המוצעים בשל השילוב המנצח שלהם ביחד להרגיע מלחץ, לגרום לזרימת דם מהירה- משפרת את הזקפה ומשחררים את הורמוני החשק המיני. השמנים הם הורד-בעל ניחוח נפלא מחזק את הביטחון במין ונשיות נחשב כשליח של אהבה.  
הברגמוט:
מופק מקליפת תפוז שגדל בספרד, תפקידו הרגעה ושקט הפגת חרדות ופחדים כדי לאפשר ליהנות מיחסי המין.
היסמין צמח מעורר תשוקה מינית, נפלא מוריד לחצים, חרדות ומפתה.

שמן האילנג אילנג:
מעצים את האון המיני מאפשר למשוך את הזמן מאפשר תפקוד מיני אנטנסיבי ושומר על דופק נמוך.
כל השמנים האלו 3 טיפות מכל אחד בתוך מבער כדי לפזר בחדר ריח מפתה, כדי לנשום ולהרגיע את המוח ולהכין את הגוף.

בצלוחית עמוקה שימו את אותם שמנים יחד עם שמן בסיס של שקדים או שומשום באותה הכמות למשיכה על הגוף לליטוף מפתה ומזמין השמנים מצוינים גם במין אורלי לא יוצרים תגובות נגד ואינם מזיקים.
במריחת שמן על הגוף יש את כל התהליך המקדים: הגברת התשוקה, יצירת תחושה מינית נהדרת ושידרוג האקט עצמו.

אז תנו לחוש הריח לחגוג ולחוש המישוש להפעיל את האצבעות ולספר סיפור של עונג ותיהנו.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רותי בקיש


מאמרים קשורים

Back to top button