דיאטה ותזונה

תזונה מודרנית גורמת לנו צרות

מערכת אלטרנטיבלי
במשך מאות בשנים,אמרו רופאים בתחומי רפואה שונים כי הבריאות מתחילה ונגמרת במעיים.תחלואים רבים כגון סרטן המעי הגס, סרטן בכבד ועוד.

במשך מאות בשנים, אמרו רופאים בתחומי רפואה שונים כי הבריאות מתחילה ונגמרת במעיים. תחלואים רבים כגון סרטן המעי הגס, סרטן בכבד, סרטן השד והערמונית,רוב האלרגיות,דלקות, מחלות הכבד, אקנה, ספחת-פסוריאזיס ואסטמה מתחילים במעיים.

המעיים נסתמים, והופכים רעילים ונושאי מחלות,כתוצאה ממה ואיך שאנו אוכלים ומאופן סילוק הפסולת מגופנו,הלוקה בחסר.המעיים,כאשר הם מתוחים,הם מגיעים לאורך של כשמונה מטר.למעשה,אם היינו מיישרים,מחליקים ומותחים את הדופן הפנימית של המעי הדק הוא היה מגיע לאורך של 3.6 ק"מ או מכסה שטח של מגרש טניס
ניתן לראות עד כמה חשובה בריאות המעי לבריאות הגוף הכללית.כאשר החומר הנעכל הופך לרעיל הוא מקטין את כושר ספיגת אבות המזון שהגוף זקוק כדי לרפא את עצמו ומרעיל את שאר הגוף.


הבעיה:
לפני כ – 100 שנים,זמן תהליך עיכול המזון ברוב האוכלוסיה בארה"ב היה קצר.זאת אומרת שהתהליך ארך 15-20 שעות מזמן האכילה עד זמן פליטת הצואה. כיום,לרבים מאד התהליך נמשך 50-70 שעות.האטה זאת מאפשרת לצואה להירקב,למיקרואורגניזמים שלילים להתפתח,להרג של בקטריות "ידידותיות", לרעלנים להתרבות ולהרעיל את הרקמות הפנימיות.כאשר אוכלים מזון הגורם להתפתחות ריר,מואט זמן תהליך העיכול עוד יותר.צריך להיות ברור עד כמה חשוב לעצור ולהפוך תהליך הרעלה זה לאחור.חומר הדומה לעיסת נייר יכול להתפתח בצמוד לדופן המעיים הדקים והגסים כתוצאה של אכילת מוצרים מקמח לבן ביחד עם נוזלים וצלולוזה אשר נמצאים בירקות.כאשר אוכלים אוכל אשר מייצר ריר,כמו מוצרי חלב,ביחד עם "עיסת הנייר" נוצר חומר כמו גומי אשר נבנה במהירות.סוגי המזון הגורמים לריר כוללים כמעט את כל הסוגים למעט רוב הירקות והפירות.מוצרי החלב הם היצרנים הפוריים ביותר של ריר.שאר סוגי המזון כוללים בשר,דגים,עוף,ביצים,פולי סויה,זרעים שומניים ואגוזים,קטניות מבושלות וגרעיני חיטה למינה-לא כולל קטניות וזרעים שנבטו וצמחו לפחות 6 ימים.פירות וירקות גורמים לפירוק הריר במעיים ולהעלמתו.תפקיד המעיים הוא להזין על ידי הדם את התאים ולפנות פסולת מהגוף.כאשר המעיים פקוקים אין הגוף מוזן ומתפנה.מזון שוהה במערכת העיכול פרק זמן ארוך מידי,יומיים ויותר,ומרקיב.המעי מורעל ואינו יכול לפנות פסולת.המעי מנסה להתאים עצמו לתנאים קיצוניים אלו ואז מתפתחות בעיות שונות.תאי מעי מצויים בתנאי ריקבון אינם מתפקדים כראוי,פטרית הקנדידה מתרבה ומופיעות מחלות משניות רבות כמו בעיות עור, אלרגיות, מחלות במערכת המין, מיגרנות דלקות וסרטן.


הפתרון המוצע:
צמח אחד יכול לפתור את הבעיות הללו והוא צמח האלו ורה! ורק הג'ל הפנימי הנמצא בתוך העלה עם כל הסיבים התזונתיים, האנזימים, המינרלים, חומצות האמינו והויטמינים הוא המשפיע החיובי על פתרון הבעיות ותמיכה במניעתן לאנשים בריאים.קיימים מחקרים מדעיים רבים ותצפיות רפואיות על השפעות ג'ל האלו ורה על מערכת העיכול
 
ג'ל האלו ורה לשתיה,הוא החלק הפנימי השקוף של עלה האלו ורה שהופרד ע"י מכשור ייחודי מהציפה הירוקה ויוצב על פי נוסחה המוגנת ע"י מספר פטנטים.הייצוב שומר על הג'ל מפני התחמצנות תוך שמירת כל המרכיבים הפעילים שבו.מרכיבים אלו פעילים בג'ל המיוצב של פוֹראֶוֶר לִיוִינְג פּרוֹדָקְטְס באותה רמה כמו בעלה המקורי, תהליך זה הוא בלעדי ומוגן ע"י פטנטים רבים .

דווח ע"י דיאטנית קלינית כי כיב קיבה של מטופל שלה נרפא בעזרת תזונה ושתית ג'ל אלו ורה.עצירויות כרוניות שדרשו שימוש עיקבי של לקסטיבים נעלמו,בעיות של מערכת המעיים נפתרו.יש דיווח של רופאה בישראל שאובחן אצלה סרטן במעי הגס ששתתה את ג'ל האלו ורה והסרטן נסוג.בעקבות שתית הג'ל מצמח האלו ורה מתנקה מערכת העיכול וכושר ספיגת המזון חוזר למצב בו גם כמויות קטנות של אבות מזון נספגות בצורה היעילה ביותר כל מערכת הסיסים נחשפת בצורה כמעט מושלמת ונמנעת תופעת ההפרשה המוקוסית. אנשים בריאים,דיווחו כי שתית הג'ל מאפשרת שעות ערנות ארוכות יותר במשך היממה ללא הרגשת עייפות.התופעה נמשלת לשימוש במצבר טעון טוב יותר, מאגרי האנרגיה בגוף סיפקו את הדרוש לאורך זמן ארוך יותר. בנוסף,אם שותים את הג'ל יותר מפעם ביום,אפשר לתפקד בצורה אופטימלית עם מספר שעות שינה נמוך, לא מומלץ אבל אפשרי
בגלל תוספות המרכיבים התזונתיים לגוף המתקבלים מהג'ל בשיתוף עם המזון הרגיל,מתחזקת מערכת החיסון הטבעית של הגוף
!שתייה בבוקר ממשקה האלו וורה, וכל היום נראה אחרת


מאמרים קשורים

Back to top button