כל מה שרצית לדעת על...

תטא הילינג ויצירת מציאות

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שונטל ממן
תטא הילינג הוא תהליך מדיטטיבי, היוצר ריפוי פיזי, פסיכולוגי ורוחני באמצעות מחשבה ממוקדת ותפילה דרך הבורא.

כבר שנים שאני קוראת וחוקרת את הנושא המרתק הנקרא יצירת מציאות. זה די ברור היום שמחשבה היא הכוח החיוני, החי, הדינאמי הגדול ביותר שקיים ביקום.למעשה יש האומרים שזהו כוח שאין לעמוד בפניו, הזהה בעוצמתו לכוח המשיכה והכובד. היום מדענים יכולים לצלם, להראות ולהוכיח שמחשבה היא דבר חי: יש לה צורה, צבע, איכות, תדר וצליל.

אדם נברא על ידי מחשבה! אדם הופך להיות למה שהוא חושב- מה שאתה חושב הוא מה שתהיה! אדם בונה בעצמו את אופיו, כישוריו, יכולותיו ועוצמתו ואיך שהוא נתפש ע"י האחר ! אם ההכרה חושבת מחשבה מסוימת ותופסת אותה כעובדה,אז תת המודע יממש מחשבה זו והיא תתפוס אחיזה במציאות. יש עוד עקרון מאוד חשוב בסדר הקוסמי: דומה מושך דומה: להכרה יש כוח מושך-אדם מושך אליו כל הזמן אנרגיה, מחשבות ומצבים הדומים לשלו. כמו כן מחשבות מסוג מסוים תמשוכנה עוד מחשבות מאותו סוג!

מחשבות צוברות כוח על ידי חזרה ויש להן נטייה לחזור על עצמן בצורות דומות. מחשבות הן מדבקות ועוברות מהכרה של אדם אחד לאחרים שסביבו. בדרך כלל מחשבה הנכנסת להכרה תפעיל דמיון חזק, שישאיר אותה שם ויזמין עוד מחשבות מסוגה.אם זו מחשבה רעה שלא דחינו מיד,אלא נתנו לה עוד אנרגיה,תתפוס בהדרגה אחיזה, תתקבע בהכרה ותהפוך לאמונה/ רגש/ דפוס מוביל ומשפיע על תחומים שונים בחיים, שממנו יהיה קשה מאוד להשתחרר. מחשבה היא המקור של כל פעילות והתרחשות! היא הזרע של כל פעולה, החלטה, תגובה. אם נוכל לעקור מחשבות רעות בעודן ניצנים נשתחרר מסבל וצרות. לשם כך יש לחיות בהתבוננות פנימית זהירה, אחראית ומתמדת על המתרחש בהכרתנו: יש להיות מודעים יותר ויותר למחשבותינו, ללמוד לסנן מחשבות: לסגור את שערי הכרתנו בפני מחשבות שליליות, לא נעימות ולא פרודוקטיביות, להופכן לחיוביות ולזמן רק מחשבות טובות ובונות.


אז איך תטא הילינג קשור לכל העניין? תטא הילינג הוא תהליך מדיטטיבי, היוצר ריפוי פיזי, פסיכולוגי ורוחני באמצעות מחשבה ממוקדת ותפילה דרך הבורא. תטא הילינג הנה מעבר לשיטת ריפוי, זהו כלי מעמיק ועוצמתי שבאמצעותו נוצרים שינויים וריפויים בכל תחומי החיים ורמות ההוויה, האינפורמציות המרתקות שלומדים בתהליך שינו חיים של המון אנשים. מחשבות, אמונות, דפוסים, השפעות גנטיות, אנרגטיות, ונושאים בתודעה קולקטיבית,מונעים מאיתנו להתפתח למלוא הפוטנציאל שלנו. אולם כיום, אין צורך יותר לחיות מחדש השפעות קארמתיות, אין צורך יותר להיות מושפעים מבחירותיהם של אבותינו או אפילו לסבול מהשפעות של התרחשויות ובחירות שנעשו בחיים אלו. אנו נעים עתה למעבר התפתחותי חדש, בו ניתן לפתוח לעצמנו ולאחרים תחומים ונושאים שהיו סגורים ותקועים ויכולים מעתה להתפתח בכל תחום שאנו רק חולמים עליו! עתה הזמן להשתחרר, לפתוח כל מה שרוצים, ולהתקדם בקלות ובפשטות! יש אפשרות לחיות חיים של חופש מוחלט בכל נושא ותחום!
כל אדם יכול לתרגל וללמוד זאת. צריך רק לאמן את המוח בטכניקה פשוטה.

לתטא הילינג אין שום קשר לדת, היא מתאימה לכל מערכת אמונות! כאשר אדם מתחיל לתרגל תטא הילינג, מתרחבת היכולת שלו להגשים עם כוח המילה, המחשבה, או אפילו באמצעות רגש חזק. כל דבר שאדם אומר עם כוונה, וכן צורות מחשבה חזקות שלו, פשוט ממגנטות התרחשות של דברים למציאות שלו.

מה זה תטא?
ישנם 5 תדרים של גלי מוח: המוח מייצר גלים בכל התדרים ונע בניהם באופן מתמיד. כל מה שאנו עושים אומרים חושבים מווסת ע"י גלי המוח ובכל סיטואציה יש תדר אחד ששולט ודומיננטי.

גמא: מצב בו אנו לומדים ומעבדים אינפורמציה. פעילות מנטאלית אקטיבית כולל תפישה ומודעות. 40-5000 סיבובים בשנייה.

בטא: מצב אקטיבי וער, כשאנו חושבים, מדברים ויוצרים תקשורת 14-28 סיבובים בשנייה.

אלפא: מצב בו המוח רגוע, מדיטציה, רייקי, חלימה בהקיץ. תדר מעולה לשחרור מכאב וריפוי. באלפה גלי המוח נעים במהירות של 7-14 סיבובים בשנייה.

תטא: גלי תטא מחוברים לחלק במיינד שהוא בין המודע לתת מודע. הם מחזיקים זיכרונות ותחושות. גלי תטא הם תמיד יצירתיים, מעוררי השראה ומאופיינים בתחושות רוחניות מאוד. גלים אלו מתעוררים במצב של הרפיה עמוקה, חלום שקוף, היפנוזה ובמצבים בהם אנו לבד בטבע בתחושת עילוי והתמזגות. בתטא גלי המוח מאטים ל 4-7 סיבובים בשנייה. גם במעבר בין שינה ליקיצה, ובטראנס באופן טבעי נהיה במצב גלי תטא! רק אחרי מדיטציה של שעות על גבי שעות מגיעים למצב הזה בו יש חיבור למוחלט ושקט מושלם.

דלתא: במצב של שינה עמוקה 0-4 סיבובים בשנייה.


השפעת גלי תטא:
* שחרור ממתח וחרדה.
* הרפיה פיזית עמוקה ובהירות מחשבתית.
* יכולת מילולית והבעה וורבאלית משופרות.
* שחרור מוגבר של אנדורפינים-הפחתת כאב ואף יציאה מדיכאון לאופוריה.
* איזון בין האונה הימנית והשמאלית של המוח.
* מתעוררת יכולת הדמיה וחשיבה הדמיתית יוצרת.

תדר תטא הינו מצב עמוק ביותר בפעילות המוח. תדר זה מאפשר גישה אל מעמקי התת מודע (היוצר את מציאותנו היומיומית) וחיבור אל אנרגיית הבריאה המאפשרת זימון, יצירה ושינוי בכל תחום. התהליך מתרחש באמצעות איתור אמונות, מחשבות, תוכנות, זיכרונות, טראומות ודפוסים, החוסמים/ מעכבים אותנו בחיינו והחלפתם בכאלה המעצימים אותנו. כל אדם יכול ללמוד את הטכניקות הנלמדות בקורס תטא הילינג ולהתחיל להשפיע בצורה חיובית על המציאות שלו: לזמן דברים חדשים, מדויקים ובונים יותר לחייו.

ללמוד להשתחרר מדפוסים, הרגלים שליליים, מהתמכרויות ומחלות שמעיקות ומעיבות, וליצור לעצמו חיים מלאים בבריאות, אושר, שמחה, סיפוק, רוגע, אהבה, הגשמה ומימוש עצמי. כל אדם הוא כמו יהלום. חלקנו זקוקים לליטוש וחלקנו נוצצים גם בחשיכה.


מאמרים קשורים

Back to top button