טיפולים ברפואה משלימה

חידוש הנעורים – ריברסינג

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גידי ונתי בר שלום
מקור השם ריברסינג או לידה-מחדש, נובע מהחוויה המתקנת של טראומת הלידה שחווה לאונרד אור באופן ספונטני כשגילה מחדש את התהליך.

קור השם ריברסינג או לידה-מחדש, נובע מהחוויה המתקנת של טראומת הלידה שחווה לאונרד אור באופן ספונטני כשגילה מחדש את התהליך. היום ידוע שתהליך זה הוא משחרר מטראומות, משכך כאבים, מבריא ממחלות ומחזיר את האיזון לגוף, כשאנו מאוזנים מערכת החיסון מבריאה אותנו. 

פחד עוצר נשימה, כשאנו חווים פחד, אנו עוצרים את נשמתנו ומדחיקים אותו. כל מה שאנו מדחיקים מהווה מעצור רגשי ואנרגטי בגופנו. עם השנים זיכרונות ואירועים מכאיבים מצטברים כערפל המסתיר לנו את השמש. "השמש הפנימית" היא האהבה ושמחת-החיים שלנו. אנו משתהים כיצד בילדותינו היינו עליזים וקלילים ועם השנים נעשינו, כבדים וחסרי חיות. כשאנו משחררים פחד אנו חווים אהבה ושמחת-חיים.


מטרת הריברסינג לשחרר פחד, תהליך זה מהווה מקלחת אנרגטית המסירה את זיכרונות הכאב והמועקה מהעבר ובהווה. כפי שהמים שוטפים את הלכלוך מגופנו, בלי לשאול מהיכן לכלוך זה? כך גם הריברסינג "שוטף" הכל. 

שיטה זו התגלתה מחדש לפני למעלה משלושים שנה ע"י לאונרד אור, איש רוח מפורסם מארצות-הברית. שיטה זו אינה עוסקת ב"ניתוח" או בהבנת הבעיה אלא בשחרורה. ההתמקדות בבעיה לעתים רק מחריפה אותה. 

הריברסינג "עוקף את הראש" ומשחרר את מקור הפחד, גם אם הוא בלתי מודע, זוהי המתנה של הכלי המופלא הזה המתגלה היום יותר ויותר בעוצמתו .


 הריברסיג משתמש בחכמת-הגוף שהיא אנרגית החיים שבראה אותנו ועתה היא מבריאה אותנו. בתום התהליך אנו מרגישים שהשארנו מאחורינו משא כבד, אנו מרגישים קלילות, עוצמה, שמחה ואהבה לעצמנו ולסביבה כולה.

התהליך נעשה בקבוצות או פרטני, בשכיבה על מזרונים, בשכיבה על המים או עם שנורקלים בים.
התהליך בטוח לחלוטין כי אנרגית החיים היא המובילה את התהליך. הגוף שלנו שומר עלינו
לנו נשאר רק להודות על קיומו של הריברסינג ולקוות שגם בארץ הוא יפרוש כנפיים בגדול, ויהיה בשימוש נרחב.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גידי ונתי בר שלום


מאמרים קשורים

Back to top button