טיפולים ברפואה משלימהרפואה משלימה

שיטת המסע של ברנדון בייס

כיצד ניתן להרפא בעזרת שיטת המסע של ברנדון בייס?

שיטת המסע של ברנדון בייס מאפשרת ריפוי של הגוף אפילו ממחלות קשות כגון סרטן, אך שיטה זו יעילה גם כטיפול טבעי למגוון רחב של מחלות וריפוי טבעי של הגוף ממשקעים מהעבר.

שיטת המסע היא תהליך חוויתי המאפשר שחרור וריפוי עמוקים של החסימות הרגשיות ושל הזיכרונות התאיים המשמרים אותם. התהליך הינו עוצמתי ומשתמש בחוכמה האינסופית של הגוף כדי להפיק ריפוי פיזי מנטלי וריגשי. שיטת ה"מסע", הינה תהליך של כניסה פנימה לעומק, גילוי, ניקוי, סליחה והשלמה. עבודת ריפוי, שמאפשרת לרגשות לעלות במיקוד ובאינטנסיביות, וכך מאפשרת גישה לזיכרונות ולטראומות הכלואים בתוכנו, רגשות שמגבילים, ומשפיעים על האופן שאנו פוגשים את עצמנו ואת העולם. בסופו של דבר, "המסע" מאפשר לנו לחוות את עצמנו, בהווייתנו הפנימית האמיתית הנקיה והטהורה. לדפוסי ההתנהגות המנהלים את חיינו ישנו תמיד שורש שיצר אותו, ונשמר אצלינו ברמת התא בגוף .

תהליך שיטת המסע

תהליך "המסע" הינו תהליך פשוט ורב עוצמה, המאפשר לחשוף שורשים אלו ולשחרר אותם באופן מלא, כשהוא מאפשר לגוף להשתמש ביכולת הריפוי הטבעית שלו. "המסע" מטפל ביעילות בשורש הבעיה של כל אחד מאתגרי החיים . תהליך "המסע" מאפשר לשחרר בעיות כמו מתח, כעס, פחד, דיכאון הערכה עצמית נמוכה, חרדה, מכאובים ומחלות פיזיים, מערכות יחסים לקויות, דפוסי התנהגות לא בריאים, וחוסר תפקוד בעבודה. אנשים שהשתמשו בתהליך "המסע" השיגו תוצאות נפלאות, ללא קשר לגיל, לרקע, ותרבות. "המסע",זו שיטה מעשית, וקלה לשימוש – והיא משיגה תוצאות עמוקות ביותר!

בתהליך העבודה של "המסע" אנו קודם כל מכירים ברגשות שלנו, נותנים להם רשות להיות , מאפשרים להם לעבור דרכנו, עד שאנו מגיעים למקור הפנימי שלנו, האור הזוהר הפנימי שקיים בכל אחד מאיתנו, מקור של אהבה רוגע ושלווה , שמסתתר תחת שכבות של פגיעות, אמונות מגבילות ורגשות קשים שלא מצאו את ביטויים.

בהמשך התהליך אנו מגיעים לשורש הבעיה שהטרידה אותנו, כלומר לזיכרון שבו היו לנו רגשות חזקים, אך לא אפשרנו לעצמנו לבטא אותם או להכיר בהם. כאשר אנו משחררים רגשות אלה, ולבסוף סולחים לעצמנו ולאחרים שפגעו בנו, גם תאינו משתחררים ושבים לתפקוד תקין, להתחדשות רקמות ולריפוי נפשי ופיזי, כולל ריפוי מטראומה. כבר בפגישה אחת, ניתן להגיע לשינוי משמעותי,להשתחרר מהמטען הרגשי הקשור לנושא או נושאים מסוימים, ואף לחוות שינוי פיזי .

מי את ברנדון בייס?

את שיטת "המסע" פיתחה ברנדון בייס, מורה למודעות ולריפוי הוליסטי מזה כ-30 שנה. ברנדון בייס הייתה תלמידתו של דיפאק צ‘ופרה ומנחה ראשית בסדנאות NLP של אנטוני רובינס. כאשר אובחן בבטנה גידול מסוכן בגודל כדורסל! החליטה לעשות מסע גילוי עצמי, היא הצליחה להרפא ולהעלים את הגידול כליל תוך שישה וחצי שבועות, ללא ניתוח, תרופות או התערבות רפואית כלשהי.

כאשר שיחזרה את תהליך הריפוי שעברה, הבינה שיש בידה שיטה עוצמתית לריפוי וכך פיתחה את שיטת "המסע", ומאז היא מלמדת את השיטה ביותר מ-31 ארצות.
ספרה "המסע – מדריך מעשי לריפוי ולשחרור", הפך לרב-מכר בינלאומי שתורגם גם לעברית ויצא לאור בהוצאת פראג. ברנדון בייס עצמה מגיעה מדי פעם לישראל ללמד את השיטה.

התהליך נעשה בדיבור, בהרפיה ללא מגע. המונחה יכול לשבת או לשכב תוך כדי התהליך, כשרמת הערנות מאפשרת לו/לה לדבר ולענות תוך כדי התהליך. כמובן שקיימת סודיות מוחלטת לגבי תוכן הטיפול. משך התהליך נע בדרך כלל בין שעה וחצי לשלוש שעות. כמו בכל טיפול, לעיתים נדרשות כמה פגישות כדי לטפל בנושאים שונים.

שיטת המסע היא כלי לחיים וכל מסע מאפשר לקלף עוד ועוד שכבות ולגלות בכל פעם יותר את מלוא הפוטנציאל שלנו. יחד עם זאת, חשוב לדעת שכבר בפגישה אחת ניתן להגיע לשינוי משמעותי ולהקלה רגשית משמעותית, אפילו בנושאים שליוו את האדם במשך שנים.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על נסיה חשאי

Back to top button